ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خاطرات شیرین باقری و آمادگی بنگر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس از ساعت 11 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر آغاز شد و به مدت 90 دقیقه به طول انجامید. در این تمرین 16 بازیکن حضور داشتند و تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را زیر نظر مربیان انجام دادند.

* بازیکنان  قبل از ورود به زمین در سالن وزنه بدن‌های خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند.

* دیدار ایران و گوام و گلزنی ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرین این تیم سوژه شد. کریم باقری در این باره گفت که در زمان بازیگری‌اش موفق شده بود به تنهایی 6 گل به گوام در تبریز بزند. مربی پرسپولیس در بخش دیگر از صحبت‌های به شوخی گفت؛ اگر تیم ملی با او، دایی و مهدوی‌کیا می‌رفت در کنار بازیکنان جوان، حریف را شکست می‌دادند.

* بازیکنان پس از حضور در زمین به دو گروه تقسیم شده و یک گروه زیر نظر برانکو و گروه دیگر که عناصر دفاعی بودند زیر نظر پانادیچ به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* سرمای هوا باعث شده بود محمود خوردبین ترجیح دهد در رختکن بماند.

* مربی بدنساز سرخپوشان در حین تمرین دوهای سرعتی و پرش از موانع را برای بازیکنان در نظر گرفت.

* سانتر از جناحین و تمرین شوت زنی در ادامه در برنامه کار بازیکنان قرار گرفت که در این بین محسن بنگر با آمادگی خوب خود و شوت‌های محکمش مورد تشویق بازیکنان و مربیان قرار گرفت.

* برانکو نکات لازم را با زبان فارسی به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* حدود 20 هوادار در محل تمرین حضور داشتند که از روی سکوها و در سکوت کامل تمرین را تماشا می‌کردند.

* دوربین تلویزیونی برای مصاحبه با برانکو به درفشی‌فر آمده بود که به آنها گفتند باید تا پایان تمرین برای انجام مصاحبه صبر کنند.

* بخش پایانی تمرین، فوتبال درون تیمی بود که برانکو روی کارهای دفاعی و تهاجمی برنامه‌های خاصی داشت و از شاگردانش می‌خواست نکته به نکته خواسته‌های او را اجرا کنند.

* کریم باقری از ابتدا تا انتهای تمرین پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

تمرین فردا پرسپولیس ساعت 11 در همین مجموعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خاطرات شیرین