ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقلال سخت‌ترین مسیر را برای قهرمانی دارد


استقلال سخت‌ترین مسیر را برای قهرمانی داردجام نیوز/ پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است استقلال در جوانگرایی عملکرد بسیار خوبی داشته است.
بهتاش فریبا از روند جوانگرایی استقلال ابراز رضایت کرد و این تیم را یکی از بهترین تیم های جوان لیگ دانست و گفت: استقلال تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی داشته و در صدر جدول قرار گرفته و همینطور فینالیست جام حذفی است. معمولا تیم‌هایی که جوانگرایی می‌کنند نمی‌توانند تا چند سال خوب نتیجه بگیرند اما استقلال از حیث نتیجه گیری هم عالی بوده است.
فریبا افزود: این تیم چند سال دیگر ثمره می‌دهد و می تواند با حفظ این مهره‌ها، سال ها مدعی لیگ باشد. البته این را اضافه کنم که استقلال الان فوتبال زیبا به نمایش نمی‌گذارد و تاکتیک خاصی ندارد ضمن اینکه باید به این توجه داشته باشیم که الان اگر از شما بپرسیم فصل پیش چه تیمی قهرمان شد پاسخ می‌دهید سپاهان؛ این سوال به ذهن نمی‌آید که سپاهان چطور بود و چیزی که در ذهن می‌ماند قهرمانی سپاهان است.
پیشکسوت استقلال در ادامه راجع به شرایط لیگ در ادامه مسیر استقلال برای قهرمانی گفت: مسیر استقلال سخت ترین مسیر برای قهرمانی است و دیگر مدعیان راه آسان تری دارند. به خصوص که استقلال چند بازیکن کلیدی خود را ندارد. برای سلامتی روزبه چشمی هم دعا میکنم. اما به هر حال جوان های استقلال توانستند جای خود را در استقلال باز کنند. در مجموع باید بگویم زیبایی فوتبال این است که نتیجه آن قابل تشخیص نیست.
بهتاش فریبا در پایان ضمن تبریک سال نو، سال گذشته را سال خوبی برای استقلال دانست و جوانگرایی استقلال را مورد تحسین قرار داد و از آرزوهای خود برای سال جدید گفت: سه آرزوی غیر فوتبالی دارم؛ سلامتی برای همه مردم ایران، بهبود اقتصاد مردم و صلح در همه دنیا. آرزوهای ورزشی من هم این است که استقلال قهرمان شود و در المپیک هم بتوانیم بدرخشیم.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی