ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بایرن مونیخ رئال مادرید را ناامید کرد


تسنیم/ رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ آب پاکی را روی دستان سران باشگاه رئال‌مادرید ریخت و اعلام کرد که مهاجم لهستانی باواریایی‌ها فروشی نیست.
روبرت لواندوفسکی که تا سال 2019 با بایرن‌مونیخ قرارداد دارد، در فصل جاری در رقابت‌های مختلف 23 گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده است. این مهاجم 27 ساله که دومین فصل حضورش در بایرن را سپری می‌کند، این روزها به شدت مورد توجه باشگاه رئال‌مادرید است و کهکشانی‌ها نام این مهاجم سطح بالا را در صدر لیست خرید خود برای فصل آینده قرار داده‌اند.
کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: می‌توانم تصور کنم که رئال‌مادرید چقدر به لواندوفسکی علاقه‌مند است ولی علاقه‌مندی آنها بی‌فایده است، چون سه سال و نیم دیگر از قرارداد فعلی روبرت با بایرن باقی مانده است. در ضمن می‌توانم تصور کنم که لواندوفسکی حتی برای مدت بیشتری در آلیانتس آره‌نا بماند. با نگاه کردن به تاریخ انقضای قرارداد روبرت حتی یک ذره هم نگران نمی‌شوم.
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، اگر سفیدپوشان مادریدی به هر دلیلی موفق به جذب مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ نشوند به دنبال به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن خواهند رفت. از سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی نیز به عنوان گزینه دیگر مادریدی‌ها یاد شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید