ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



افشارزاده: کرار از خیلی چیزها گذشت/ او دیگر بازیکن استقلال نیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده درباره جدایی کرار جاسم از استقلال به سایت این باشگاه گفت: تمام تلاش من در این مدت این بود که بتوانیم با ایجاد فضایی انسانی، اسلامی و حفظ احترام دو طرف به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. خدا را شکر می‌کنم که پس از برگزاری جلسه روز شنبه با کرار و مدیربرنامه‌هایش، به تفاهمی دست یافتیم تا خواسته‌های دو طرف در آن رعایت شود.

وی ادامه داد: امروز (یکشنبه) نیز رضایت‌نامه این بازیکن صادر شد و کرار دیگر بازیکن استقلال نیست. تمام تلاش ما این بود که در این مدت از این بازیکن سوءاستفاده نشود و آرامش کسی به هم نخورد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط جدایی این بازیکن تأکید کرد: در نهایت مقرر شد باشگاه استقلال بخش اندکی از مالیات کرار که از فصل قبل باقی مانده را پرداخت کند و به جز این مبلغ، جدایی کرار هزینه دیگری برای باشگاه نداشته است. کرار نیز در این جلسات از بسیاری از موارد گذشت کرد تا اتفاقی که به صلاح استقلال و خود او بود، رخ دهد.

افشارزاده گفت: مطمئناً در نیم‌فصل طبق لیست آقای مظلومی برای پُر کردن جای خالی کرار اقدام خواهیم کرد. از هواداران استقلال درخواست می‌کنم در آستانه دیدار با سایپا تمام تمرکز خود را روی حمایت از استقلال بگذارند تا آرامش مجموعه ما به هم نریزد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گفتگو با افشارزاده / از رحمتی تا کرار