ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسلامیان: در رنکینگ فیفا اول آسیا هستیم،‌اما از نظر بودجه آخریم/برای بازی با گوام اذیت شدیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود اسلامیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز با کی‌روش گفت: کی‌روش سالم است. خدا همه بیماران را شفا بدهد اما حال کی‌روش خوب است. کی‌روش هیچ کسالتی ندارد اما در سنین ما ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. او بعد از یک سفر طولانی آمده و جلسه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه فوتبال برای مردم اهمیت دارد خواهشمندم مسئولین به این رشته توجه کنند. ما در رنک اول آسیا قرار داریم و بودجه‌مان 46 میلیارد تومان است اما فکر می‌کنم از نظر مالی در آسیا آخر هستیم حتی برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان هم مشکل داریم و با این اوضاع شرایط سخت است.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش باید برای مصاحبه اجازه بگیرد، تصریح کرد: انتظارات عمده کی‌روش امکاناتی است. اگر نگاهی به رقبای مان در کشورهای منطقه و آسیای شرقی داشته باشیم می‌بینیم فاصله زیادی ایجاد شده و بیشتر مشکلات تدارکاتی و امکاناتی هستند که امیدوارم حل شود.

اسلامیان درباره مرخصی کی‌روش و اینکه اگر فدراسیون به او اجازه دهد امروز از ایران می‌رود یادآور شد: برای عملکرد یک مربی باید نتایج او را در تیم ملی یا باشگاهی ببینیم. نتایجی که کی‌روش در این 5 سال داشته می‌توانید ببینید که عملکرد او چطور بوده است. ما برای بازی با گوام اذیت شدیم. نتوانستیم پرواز چارتر بگیریم و 4-5 بازیکن اصلی ما محروم شدند اما مدیریت که باشد بازی‌مان را انجام می‌دهیم. خودمان فکر نمی‌کردیم با این شرایط آنها را شکست دهیم. درخواست کی‌روش بازی تدارکاتی و امکانات است. حق هم دارد. ما زمین چمن نداریم و با این شرایط بودجه برای ما سخت است.

وی درباره اینکه کفاشیان گفته شاید برخی از مشکلات حل نشود، گفت: ما باید از نظر تدارکاتی خودمان را با رقبا مقایسه کنیم و ببینیم کجا هستیم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه شنیده شده شما می‌خواهید کی‌روش را متقاعد کنید که بماند عنوان کرد: کفاشیان در این مورد بعد از جلسه صحبت می‌کند.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
نظر برانکو و کارشناسان درمورد بازی گوام ۰-۶ ایران