ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صدیقی: فیلم بازی ذوب‌آهن را چند بار دیده بودیم/سایپا حریف سختی برایمان نیست


سیما صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و هر دو تیم خوب کار کردند. البته بازیکنان ما در این دیدار اشتباهاتی داشتند، اما در مجموع از بازی آنها راضی بودم.

وی افزود: سالن مسابقه پُر بود و تماشاگران زیادی ذوب‌آهن را تشویق می‌کردند، اما ما حتی روی این موضوع هم کار کرده بودیم که بازیکنان فکر کنند این تماشاگران برای حمایت آنها در سالن هستند. بازی ذوب‌آهن با دانشگاه آزاد را چند بار دیده بودیم، البته این بازی اصلا قابل مقایسه با بازی ما مقابل این نماینده اصفهان نبود.

صدیقی با اشاره به اینکه در نخستین بازی لیگ دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن بازی قابل قبولی نداشتند، تصریح کرد: هیچ کدام از این دو تیم خوب بازی نکردند و برایم عجیب بود. این دو تیم، تیم‌هایی که ما می‌شناختیم نبودند و کارایی خودشان را نداشتند، اما ما فقط به آن بازی اکتفا نکردیم و می‌دانستیم واقعیت این بازی نیست.

سرمربی گاز تهران درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل سایپا، عنوان کرد: سایپا برای ما حریف سرسختی نیست، اما با توجه به اینکه این تیم مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید حالا بازیکنانش با انگیزه بالا مقابل ما به میدان می‌آیند. ما قبلا با ارومیه بازی کرده‌ایم، آنها واقعا ما را به دردسر انداختند. از وقتی از اصفهان برگشته‌ایم اساس تمرینات‌مان روی بازی با دانشگاه آزاد بوده که هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/FPB6V6


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی ذوب آهن 4-1 سایپا