ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فینال جایزه بزرگ تکواندو؛عاشورزاده و حجی زواره امشب به میدان می روند


به گزارش ایرنا، این مسابقات در سالن سالادوآرماس و با حضور 64 تکواندوکار زن و مرد از 28 کشور برگزار خواهد شد و 8 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک مجوز حضور در آن را دارند.
پیکارهای فوق، آخرین رویدادی است که امتیاز آن برای رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه می شود و با پایان این رقابتها، نفرات اول تا ششم هر وزن، مجوز حضور در المپیک ریودوژانیرو 2016 را بدست می آورند.
امروز و در نخستین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان منهای 49 و منهای 67 کیلوگرم زنان و منهای 58 و منهای 80 کیلوگرم مردان روی شیاپ چانگ می روند که فرزان عاشورزاده در وزن اول و مسعود حجی زواره در وزن سوم نمایندگان کشورمان هستند.
مبارزات تکواندوکاران از ساعت 19:30 به وقت تهران (10 صبح به وقت محلی) آغاز می شود که مسعود حجی زواره بعنوان اولین نماینده کشورمان باید در نخستین گام به مصاف دامون سانسوم از انگلیس، نایب قهرمان جهان در سال 2015 برود و سپس با برنده دیدار ارون کوک از مولداوی و چیک صلاح از ساحل عاج رقابت کند.
در ادامه، فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان و نفر اول رنکنیگ وزن نخست، ابتدا با لوکاس گازمان آرژانتینی، دارنده مدال برنز پان آمریکن رقابت می کند و در صورت پیروزی با برنده پیکار نمایندگان کشورهای مکزیک و آلمان مبارزه می کند.
بهنام اسبقی و سجاد مردانی دیگر نمایندگان تکواندوی ایران در این مسابقات هستند.
تیم ملی تکواندوی ایران از چهار سهمیه ممکن تاکنون 2 سهمیه را توسط فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی به دست آورده است.
ورزشی**3783** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازی های آسیایی (تکواندو - صعود حجی زواره به فینال)