ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رئال مادرید کورتوآ را به گران قیمت‌ترین دروازه‌بان جهان تبدیل می‌کند؟


به گزارش خبرگزاری فارس، کهکشانی‌ها پس از آنکه از انتقال دخه آ گلر منچستر یونایتد ناامید شدند به دنبال گزینه مناسبی هستند تا دروازه خود را تقویت کنند بنا بر گزارش رسانه‌های انگلیس رئال مادرید به دنبال جذب دروازه‌بان جوان چلسی است.

بنا بر گزارش روزنامه سان انگلیس پس از آنکه کهکشانی از آوردن دخه آ گلر شیاطین سرخ به سانتیاگو برنابئو قطع امید کردند، تیبو کورتوآ دروازبان بلژیکی چلسی در لیست خرید رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفت.

این نشریه انگلیسی افزود: خروج کورتوآ از استمفوردبریچ برای چلسی بحران آفرین خواهد بود زیرا چلسی پیش از این چک را نیز از دست داده است. رئال مادرید به هر قیمتی می خواهد کورتوآ را جذب کند و قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته است. انتقال گلر بلژیکی به سنتیاگو برنابئو به منزله گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ جهان خواهد بود زیرا پیش از این بوفون در سال 2001 با 32 میلیون یورو از پارما به یووه منتقل شد و گران قیمت ترین گلر تاریخ فوتبال بود.

سان در پایان نوشت: در قرارداد کورتوآ بندی وجود دارد که در صورت فسخ قراردادش باید 100 میلیون یورو به چلسی بپردازد.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
10 دروازه بان گران قیمت تاریخ