ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمانی: دلیلی نداشت تعویض شوم/ ناراحتم اما به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم


بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل استقلال و حاشیه‌های مختلف این بازی به سؤالات پاسخ داد.

تسنیم: بازی چطور بود؟

بازی خوب و درگیرانه‌ای بود و فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

تسنیم: در این بازی تعویض هم شدی؟

این نظر قلعه‌نویی بود و دلایلش را باید از او بپرسید.

تسنیم: مثل اینکه ناراحت هستی؟

طبیعی است که ناراحت باشم، ولی نمی‌خواهم حرفی بزنم. من معتقدم بد بازی نکردم که تعویض شوم و مستحق بیرون آمدن از زمین نبودم. با این حال سعی می‌کنم کار خودم را انجام دهم و همیشه دوست داشتم در خدمت تیم باشم. این موضوع برایم مهم نیست و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم.

تسنیم: از قلعه‌نویی دلیل تعویض‌ شدنت را می‌پرسی؟

به هیچ وجه، دلیلی ندارد این کار را انجام دهم. نظر خودم این است که دلیلی نداشت تعویض شوم، ولی سرمربی تصمیم می‌گیرد. قلعه‌نویی حتی می‌توانست در دقیقه 2 هم مرا تعویض کند، چون او درمورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است.

تسنیم: قلعه‌نویی فوتبال تو را قبول دارد، تعویض در این مسابقه باعث نشد که تعجب کنی؟

او به من لطف دارد و خودم هم دوست داشتم کمک کنم. می‌توانستم گل بزنم یا پاس گل بدهم. به هر حال شرایط طور دیگری رقم خورد. شرایط آنطور که خودم می‌خواهم ایده‌آل نبود، اما با این حال با جان و دل برای تراکتورسازی بازی می‌کنم. من این موضوع را به قلعه‌نویی هم گفتم.

تسنیم: در نیم‌فصل دوم در تراکتورسازی می‌مانی؟

تصمیمی نگرفته‌ام و امیدوارم هر چه خیر است برایم اتفاق بیفتد. هنوز نیم‌فصل نشده است و دوست ندارم بیشتر از این صحبت کنم.

تسنیم: تراکتورسازی می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

تیم ما بازیکنان خوبی دارد و فکر می‌کنم با آمدن قلعه‌نویی شرایط بهتر شود. نیاز داریم بیشتر کار کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

تسنیم: در مورد همگروهی تراکتورسازی با پاختاکور ازبکستان، الهلال عربستان و برنده پلی‌آف 4 (الجزیره امارات - السد قطر) در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

گروه خوبی است و مشکلی نداریم اگرچه همه تیم‌ها قوی هستند و باید نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور امیر قلعه نویی در ستادهای انتخاباتی رضا رحمانی