ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناصری‌پور: هر شب خواب حضور در المپیک را می‌بینم/ جودوکاران در گرجستان کار سختی دارند


به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی جوانان و امید جودو برای حضور در مسابقات گرندپریکس گرجستان و مسابقات آسیایی ازبکستان در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری با حضور 17 جودوکار پیگیری‌ می‌شود.

ناصر ناصری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شرایط اردوهای تیم ملی جوانان و امید جودو، گفت:‌ 10 سال است که عضو تیم ملی جودو هستم و این برای اولین بار است که از لحاظ روحی و روانی در اردوها شرایط خوبی را می‌بینم. کادر فنی واقعا عالی است، مربیان بسیار خوبی در کنار تیم ملی حضور دارند. تا به حال در طول این سال‌ها چنین شرایطی را در اردوهای تیم ملی ندیده بودم. همه نفرات حاضر در اردو از لحاظ روحی و روانی فوق‌ العاده هستند.

وی در ادامه افزود: تمام هدفم را روی کسب نتیجه در مسابقات گرجستان و ازبکستان گذاشته‌ام. خدا را شکر با شرایطی که دارم می‌دانم که می‌توانم بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو کسب کنم. کار سختی را همه ما خواهیم داشت چون در رقابت‌ گرند پریکس گرجستان همه بهترین‌های دنیا برای کسب امتیاز سهمیه المپیک حضور خواهند داشت. قطعا در هر دو رویداد همه ما نتیجه خواهیم گرفت.

نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی جودو، گفت: هر کسی که در دو رویداد پیش رو بهترین نتیجه را کسب کند راهی المپیک خواهد شد. امیدوارم هر جودوکاری که حقش است راهی ریودوژانیرو شود. من هر شب خواب حضور در المپیک برزیل را می‌بینم و امیدوارم در دو رویداد پیش رو مدال کسب کنم تا با حضور در برزیل خوابم به واقعیت تبدیل شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/HJ8ZFU


ویدیو مرتبط :
من، خواب می بینم" بی کلام"