ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لغو سه مبارزه در هفته سوم و چهارم لیگ برتر تکواندو


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفته سوم و چهارم از دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان - بزرگسالان (جام خلیج فارس) یادوراه 500 شهید تکواندو کشور، فردا با برگزاری پنج مبارزه در خانه تکواندو پیگیری خواهد شد و مبارزه سه تیم نیز لغو شد.

براساس برنامه در هفته سوم دو تیم سونیا و هیات تکواندو استان قزوین که هر دو در هفته اول و دوم مقابل رقبایشان متحمل شکست شدند و در قعر جدول رده‌بندی هستند، مقابل هم قرار خواهند گرفت که هرکدام از این تیم‌ها با کسب 3 امتیاز می‌توانند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند.

صنایع استیل البرز رده پنجمی نیز با یاسین پیشرو قم که با یک مبارزه و یک باخت در رده هفتم است، مبارزه خواهد کرد و تیم پاس قوامین نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

در هفته چهارم گیتی پسند اصفهان یک امتیازی باید با سونیا رقابت کند، هیئت تکواندو استان قزوین به مصاف یاسین پیشرو قم می‌رود و صنایع استیل البرز باید رودرروی پاس قوامینی قرار بگیرد که با کسب دو پیروزی متوالی در هفته اول و دوم این مسابقات و 6 امتیاز ارزشمند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

قرعه استراحت این هفته به نام تیم شهدای ساری است.

همچنین باتوجه به اینکه ملی‌پوشان اجازه مبارزه در هفته سوم و چهارم را ندارند، مبارزه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ورامین و دو تیم شهدای ساری و دانشگاه آزاد از هفته سوم و مبارزه حساس و جذاب دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین از هفته چهارم معوقه شد.

در پایان هفته دوم این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با کسب 6 امتیاز و تفاضل 6 در صدرجدول رده‌بندی باقی ماند، پاس قوامین با 6 امتیاز و تفاضل 4 به رده دوم رسید و شهرداری ساری با 4 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است.

دانشگاه آزاد با 3 امتیاز و تفاضل 6 و صنایع استیل البرز با 3 امتیاز و تفاضل 4 در رده های چهارم و پنجم هستند و تیم‌های گیتی پسند اصفهان، یاسین پیشرو قم، هیئت تکواندو استان قزوین و سونیا به ترتیب در جایگاه ششم تا نهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال