ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دیدار‌های معوقه هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو فردا برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان -بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندو کشور با برگزاری 5 دیدار هفته اول و دوم، روز پنجشنبه (هفتم آبانماه) در خانه تکواندو آغاز شد، اما 3 مبارزه به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس قوامین، لغو شد.

از همین روی، رقابت‌های معوقه هفته اول و دوم این دوره از مسابقات، فردا (پنجشنبه) پیگیری می‌شود که اولین بازی معوقه هفته نخست بین تیم های گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد است و در دومین دیدار، دو تیم سونیا و پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت. تنها دیدار معوقه هفته دوم نیز بین دو تیم پاس قوامین و باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم برگزار می‌شود.

هم اکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها، شهرداری ورامین با دو پیروزی و کسب 6 امتیاز در صدرجدول قرار دارد، شهرداری ساری با یک برد، یک تساوی و 4 امتیاز در رده دوم، تیم صنایع استیل البرز با یک برد و یک باخت و 3 امتیاز در رده سوم و تیم گیتی پسند اصفهان با یک تساوی از یک بازی و کسب یک امتیاز در جایگاه چهارم است.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، سونیا، هیات تکواندو استان قزوین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
منچستر سیتی 4 - 0 استون ویلا/هفته 29 (معوقه) لیگ برتر