گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



هفت جايي که قبل از بازنشستگي بايد به آن سفر کنيد!


توريسم آنلاين/ بسياري از ما سفر کردن را موکول به دوران بازنشستگي مي کنيم، زماني که يک پس انداز طلايي در بانک و خيال آسوده از دغدغه هاي اجتماعي به شما مي گويد: "وقت سفـــــــر است".
با اينکه هيچ وقت براي سفر کردن دير نيست اما در هر فصلي از زندگي ،ما داراي توانايي خاصي هستيم و برخي مقصدها که قدرت و نيروي جواني مي خواهد را بايد قبل از بازنشستگي ديد. در ادامه مقصدهايي به شما مخاطبان دوستدار سفر معرفي مي شود که براي رفتن به آنها کمي بايد پياده روي کنيد:
پارک ملي
دوست داران پارک ملي "يوسيميتي" در کاليفرنيا-ميراث جهاني يونسکو در آمريکا- زمستان و تابستان نمي شناسند و در فصل گرما و يا سفيد پوشي اين پارک 10 تا 12 ساعت پياده روي کرده تا زيباييهايش را کشف کنند.
ديوار بزرگ چين
ديدن ديوار بزرگ چين به عنوان يکي از مشهورترين عجايب دنيا نياز به همت شما براي پياده روي و تماشاي عظمتش دارد.
جنوب شرقي آسيا
جنوب شرقي آسيا مقصدي گردشگر پسند است به هزاران دليل که هيجان و بالا و پايين پريدن و کوهپيمايي و دريانوردي گوشه اي از آن است.اگر وقت و بودجه اش را داريد حداقل چند ماه براي اين گوشه آسيايي زمان بگذاريد.لائوس ،تايلند و ويتنام ديدني هاي زيادي دارند.
بزرگترين کوير نمک دنيا
بزرگترين کوير نمک دنيا "سالاردو ييوني" است که در کشور بوليوي قرار دارد.براي تماشاي اين زيبايي هاي طبيعي چه سواره و يا پياده نياز به قدرت بدني داريد.
اينکا
عبور از مسير "اينکا" واقع در رشته کوه آند –بلندترين رشته کوه دنيا- در پرو تجربه اي شگفت انگيز که در طول مسير از مسيرهاي کوهستاني ،جنگل هاي توندرا و جنگل هاي مه آلود گذشته و قدرت بدنيتان را محک مي زنيد.
گذرگاه "دريک"
اگر فرصت سفر به قطب جنوب و عبور از گذرگاه "دريک" و دماغه "هورن" را پيدا کرديد ،بسيار خوش شانسيد و اگر به سلامت از آن عبور کرديد پس حرفه اي هم هستيد.
معبد "پارو تاکشانگ"
معبد "پارو تاکشانگ" يا لانه ببر واقع در کشور بوتان بر بالاي يک صخره ساخته شده است.طبيعت اطراف آن بسيار زيبا و تماشاي جشنواره سالانه آن خالي از لطف نيست و تنها مشکل، رفتن و رسيدن به آن است!
با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سفر معراج سفر مکانی بوده یا سفر روحانی؟