ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کیانوش رستمی، برترین وزنه‌بردار هفته سوم لیگ برتر


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، پس از پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری، برترین وزنه‌برداران این هفته از سوی کمیته مسابقات مشخص شدند که بر این اساس کیانوش رستمی از تیم ذوب آهن اصفهان با توجه به محاسبه رکوردهای او در مسابقات قهرمانی جهان در هفته سوم لیگ برتر، توانست عنوان برترین وزنه‌بردار را با 464.19 امتیاز به خود اختصاص دهد.

همچنین در این رده بندی عماد باقری دیگر وزنه‌بردار تیم ذوب آهن با 441.39 امتیاز و علی هاشمی دیگر ملی‌پوش کشورمان که رکوردهایش در مسابقات جهانی لحاظ شده بود با441.29 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در این رده‌بندی حامد مجیدی از تیم نیروی زمینی ارتش با 432.56 امتیاز در رده چهارم است. جواد نادری از تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان با 432.26 در جایگاه پنجم ایستاد و مقام ششمی هم به مجتبی نوری از تیم رعد پدافند با 428.82 امتیاز رسید.

هفته سوم  لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور 14 و 15 آذر ماه به میزبانی تیم شرکت ملی حفاری اهواز برگزار و با صدرنشینی ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/SAWFAH


ویدیو مرتبط :
مسابقه وزنه برداری کیانوش رستمی