ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرويز مظلومي علي ضياء را ممنوع التصوير کرد!


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 19:29

پرويز مظلومي علي ضياء را ممنوع التصوير کرد!

خبرآنلاين/ پرويز مظلومي گفت که خودش ضيا را بخشيده اما درخواست هواداران اين بوده که موضوع را پيگيري کند.
پرويز مظلومي خبر از ممنوع التصوير شدن علي ضيا داد. ضيا که دربي را در جمع دوستانش تماشا مي کرد، پس از به ثمر رسيدن گل پرسپوليس که در آخرين دقيقه زده شد، همراه با اطرافيان خود شعاري را مي خواند که توهين به پرويز مظلومي بود.
مظلومي در اولين اظهار نظرات خود گفت که ضيا را بخشيده اما امروز در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل فولاد گفت که مديران صدا و سيما بايد اين مجري را اخراج کنند. حالا پرويز مظلومي در گفت و گو با خبرآنلاين، خبر از ممنوع التصوير شدن علي ضيا مي دهد.
مظلومي مي گويد: «الان از دفتر مديريت شبکه 3 با من تماس گرفتند و گفتند که ايشان ممنوع التصوير شده اند. من تشکر مي کنم از دوست خوبم آقاي پور محمدي که خيلي سريع واکنش نشان دادند.»
سرمربي استقلال ادامه مي دهد: «راستش من به دنبال منافع شحصي در اين مسئله نيستم. من خودم ايشان را بخشيدم اما هواداران اصرار دارند که اين ماجرا پيگيري شود چون توهين به استقلال است. اصلا هم به شخص آقاي ضيا مربوط نيست. دو نفر ديگري هم که در فيلم هستند و قبلا هم در تلويزيون حرف هاي تندي را عليه هواداران استقلال زده بودند بايد پاسخگو باشند.»

نظر شما


ویدیو مرتبط :
غر ممنوع تو قورمه گوشت ممنوع ^_^