ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دیبالا: مسی الگوی من است


دیبالا: مسی الگوی من استفارس/ ستاره جوان و آینده دار آرژانتینی یوونتوس دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ را نامزد کسب مقام نخست در لیگ قهرمانان اروپا می داند.
پائولو دیبالا ،در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا به همین منظور گفت: بارسلونا در ترکیب خود بهترین بازیکنان کنونی جهان را دارد و قدرت کاتالان ها در شرایط کنونی به خاطر بازیکنان سطح بالا است.
بازیکن ریزنقش بانوی پیر درباره اینکه کدام تیم ها شانش بیشتری برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان دارند، افزود: به نظر من بارسلونا و بایرن شانس اول قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند و در نهایت یکی از این دو تیم جام را بالای سر می برند.
دیبالا در مورد وضعیتش عنوان کرد : بازی کردن در تیمی مانند یوونتوس مثل رؤیایی بوده که تحقق پیدا کرده است. بیانکونری باشگاه بزرگی است. در سن 22 سالگی برای چنین تیم بزرگی بازی کردن قابل وصف نیست.
ستاره آرژانتینی درباره مسی و رونالدو اظهار داشت: زمانی که الگو و اسطوره ات(مسی) به شما می گوید که در مسیر درستی قرار گرفتید، این باعث افتخار من است. کریستیانو رونالدو در هر بازی توانایی اش را مشخص می کند. او مهاجم بسیار خوبی است. او توانایی آن را دارد که هر توپی را به گل تبدیل کند.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
پائولو دیبالا از پالرمو تا یوونتوس (مسی جدید آرژانتین)