ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تمرین آبی پوشان با حضور قائم مقام باشگاه استقلال


به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برای انجام تمرینات حاضر شدند.
علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال تهران به همراه هوشنگ لووینیان بازیکن سابق سپاهان و دستیار عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، با حضور در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی نظارگر تمرین آبی پوشان بودند و برای دقایقی با پرویز مظلومی سرمربی استقلال صحبت کردند.
سید مهدی رحمتی و وحید طالب لو، گلر های تیم زودتر در محل تمرین حاضر شدند و زیر نظر حسین ترابپور مربی دروازه بان ها کار با توپ را آغاز کردند.
تمام بازیکنان به همراه همه اعضای کادر فنی تیم در تمرین امروز حاضر بوده و تنها غایب محمدرضا خرسندنیا بود که به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل نفت تهران را نیز از دست داده است.
پرویز مظلومی بعد از حضور در نشست خبری پیش از دیدار با نفت با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد.
بازیکنان ایتدا با گرم کردن و حرکات کششی تمرین را شروع کردند، سپس حرکات تاکتیکی را مرور کردند.
پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان پایتخت در اردوی امشب در هتل المپیک در جلسه ای با حضور تمام بازیکنان آخرین نکات تاکتیکی را گوشزد خواهد کرد.
تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال از ساعت 15 و 20 دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه تختی با نفت تهران مصاف می کند.
ورزشی(2)**9029**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش تمرین سپیدرود و مصاحبه با عباسی(قائم مقام باشگاه)