ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیرضا فیروزجا قهرمان شطرنج مردان ایران در سال 94 شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، رقابت‌های شطرنج قهرمانی مردان کشور با قهرمانی علیرضا فیروزجا، شطرنجباز 13 ساله مازندرانی به پایان رسید.

در دور یازدهم و پایانی این مسابقات که از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شده بود، فیروزجا پیروزی مقابل مازیار باقری برای نخستین بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. پس از فیروزجای 8 امتیازی، آرین غلامی با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پرهام مقصودلو با همین امتیاز سوم شد.

در دیگر دیدارهای دور یازدهم پرهام مقصودلو و سید خلیل موسوی به نتیجه تساوی رضایت دادند، دیدار احسان قائم‌مقامی با نیما جوانبخت، پوریا درینی با سید جعفر خمیسی و شاهین لرپری زنگنه با امید نوروزی با تساوی به پایان رسید. ضمن اینکه آرین غلامی مسعود مصدق‌پور را شکست داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مسابقه ای که 39 سال پیش، قهرمان شطرنج ایران را مشخص کرد