ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضا «چاچا» درگذشت


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا «چاچا» امروز به‌دلیل سکته قلبی و در سن حدود 70 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی پس از عارضه‌ای که در قلب او ایجاد شد، در منزل خود درگذشت و برای انجام امور پزشکی به بیمارستان گلستان شهر اهواز منتقل شد.

رضا «چاچا» زمان سرمربی‌گری حشمت مهاجرانی، مسئولیت اجرایی داشت و مدتی هم در کنار همایون شاهرخی در تیم پاس تهران فعالیت می‌کرد.

وی ارتباط بسیار دوستانه‌ای با محمد صادقی بازیکن سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران داشت و حتی در آن زمان که باشگاه‌ها از ماساژور بی‌بهره بودند، وی به خاطر جثه درشتش، مسئولیت ماساژ بازیکنان را برعهده می‌گرفت.

این علاقه‌مند به فوتبال طی سال‌های اخیر به هنگام حضور تیم‌های بزرگ در شهر اهواز، در استادیوم‌ها حاضر می‌شد و با نشان دادن پرچم تیم هایی مثل فولاد و استقلال اهواز، علاقه‌مندیش را به رخ تیم‌های رقیب می‌کشید.

مرحوم رضا قبل از دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان به همراه کریم بوستانی در اردوی تیم تبریزی حضور پیدا کرد و با امیر قلعه‌نویی نیز به خوش و بش پرداخت.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/B17TRQ


ویدیو مرتبط :
رضا چاچا