ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آلونسو دومین ستاره مسن و اخراجی بایرن‌مونیخ


آلونسو دومین ستاره مسن و اخراجی بایرن‌مونیخفارس/ ستاره با تجربه و اسپانیایی خط میانی بایرن مونیخ دومین بازیکن مسن و اخراجی تاریخ باواریایی ها شد.
ژابی آلونسو در پایان هفته بیستم بوندس‌لیگا یک رکورد منفی کسب کرد.
هافبک سابق تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، به خاطر این که در بازی شنبه شب با بایرلورکوزن، کارت قرمز از کنوت کرشر، داور بازی خارج از خانه با بایرلورکوزن در دقیقه 84 گرفت، به عنوان دومین بازیکن مسن بایرن که در یک بازی بوندس‌لیگایی اخراج شده، معرفی شد.
نشریه کیکر با انجام این گزینش وی را در روز بازی با لورکوزنی‌ها 34 سال و 73 روز سن داشت، را بعد از لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن و ژرمن‌‌ها قرارداد.
زیرا ماتیوس در فصل 1997-1996 در حالیکه 36 سال و 44 روز داشت، در بازی دربی مونیخ یعنی مصاف با تیم 1860 کارت زرد و قرمز گرفت و از بازی بیرون فرستاده شد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ژابی آلونسو در موزه باشگاه بایرن مونیخ