ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کارخانه: از خودمان دفاع کردیم/ به رای کمیته انضباطی احترام می گذاریم


مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درخصوص حاشیه های دیدار تیم های بانک سرمایه و پیکان اظهار داشت: نشست خوبی برگزار شد و ما تلاش کردیم که از خودمان در این جلسه دفاع کنیم. ما در بانک سرمایه اصلاً با ایجاد حاشیه در والیبال موافق نیستیم و اینگونه رفتارها را تایید نمی کنیم. در مجموع فکر می کنم هیچکس بداخلاقی در والیبال در والیبال را نمی پسندد.

وی ادامه داد: به عقیده من اینگونه حاشیه ها را نمی توان با جریمه یک یا چند بازیکن حل کرد، بلکه باید نگاهی به ریشه این انتقات بیاندازیم. والیبال یک رشته دانشگاهی و خانوادگی است و تمام اعضای آن باید دست به دست هم بدهند تا مانع بروز چنین رفتارهایی شوند. به هر حال امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که در آینده شاهد اینگونه رفتارها نباشیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم بانک سرمایه به به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده بودند تمام صحبت های خود را مطرح کردند. حالا هم همه منتظر رای مسئولان هستند و باید بگویم که این رای هرچه که باشد ما به آن احترام خواهیم گذاشت و مشکلی با آن نداریم. فعلاً نمی توان نظر خاصی داد و فقط امیدوارم در آینده شاهد تکرار این وقایع نباشیم.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) برای بررسی اتفاقات دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر برگزار کرد. در این نشست سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، علی فرخی رئیس کمیته انضباطی، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

با توجه به اظهاراتی که در جلسه امروز مطرح شد مسئولان کمیته انضباطی علیرضا مباشری، بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه را به کمیته انضباطی فراخواندند تا اظهارات وی را شنیده و سپس رای نهایی را صادر کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/6EVL9Z


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی