ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاج: در بخش فوتبال پایه ایرادهایی بود که بچه‌ها را بی‌سواد بار می‌آورد


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در نشست خبری امروز که در محل سازمان لیگ برگزار شد، گفت: ابتدا در مورد اساسنامه سازمان لیگ مباحثی به میان آمد. ضمن اینکه در ماده 42 اساسنامه فدراسیون فوتبال موانعی وجود داشت که از جمله آنها به خصوصی شدن باشگاه ها اشاره می‌کرد که طبق درخواست AFC باید این کار را انجام می‌دادیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌ریزی مدونی را از سال 78 انجام دادیم و آقای آل‌اسحاق را دعوت کردیم تا همه مسائل را در بر گرفته و طبق آن برنامه‌ریزی شود. امروز نیز این مسئله بررسی شد که چند ایراد کوچک داشت که قرار شد تا اعضا نظرات خود را بدهند. هرچند که این بخش از اساسنامه ملزم به آن است که هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال آن را تصویب کند.

تاج گفت: بحث بعدی مبحث مسابقات تیم‌های پایه بود که یک ایراد جدی داشت و آن ایراد این بود که بچه‌های ما را بی‌سواد بار می‌آورد. به طور مثال بچه‌ها به جای اینکه درس بخوانند مجبور بودند برای مسابقات فوتبال به سیستان و بلوچستان بروند و دو روز فقط صرف رفت و برگشت آنها می‌شد و چیزی را هم عاید آنها نمی‌کرد به طوری که آن سال‌ها می‌گفتند یا درس یا فوتبال اما ما مسابقات پایه‌ را منطقه‌ای کردیم و امروز هم تصویب شود که مسابقات به همین صورت ادامه پیدا کند.

ادامه دارد...

http://fna.ir/J476C


ویدیو مرتبط :
فوتبال پایه و نظر جان اووه در خصوص فوتبال پایه