ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



به نونهالان رده محلات زمین می‌دهند و ما باید بیرون بمانیم/ من و برادرم مظلوم واقع شده‌ایم


محمد صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تمرینات خود در آستانه المپیک اظهار داشت: در حالی که سایر ملی‌پوشان در اردوهای مختلف به سر می‌برند، من و محمد برادرم وضعیت‌مان چندان مناسب نیست و به نوعی مظلوم واقع شده‌ایم. در اصفهان تمرین می‌کنیم، اما اینجا هم زمین به سختی گیر می‌آید و در خاکی تمرین می‌کنیم. نمی‌دانم از سایر نفرات تیم ملی چه چیزی کم داریم.

وی گفت: متاسفانه به تیم نونهالان که در رده محلات بازی می‌کند زمین بازی می‌دهند و می‌دهند و ما که  برای سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم، باید بیرون بمانیم. رئیس هیات اصفهان صحبت کرده است که زمینی به ما بدهند، اما یک ساعت با خوابگاه فاصله دارد که باید چند ساعت برای رفت و برگشت در راه باشیم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ادامه داد: فدراسیون پیشنهاد برگزاری اردو در شهر بوشهر را داد، اما آنجا هم اعلام کردند زمین در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

صمیمی در مورد اینکه گفته می‌شود مربی مجارستان یک ماه دیگر به ایران می‌آید، گفت: این زمان خیلی دیر است و چطور می‌توانیم با او خودمان را آماده کنیم. وقتی که با او در ایران اردو داشته باشیم باید به دنبال ویزای مجارستان باشیم. با وضعیتی هم که در اروپا پیش آمده به سختی ویزا می‌دهند.

وی به دریافت حقوق اشاره کرد و گفت: سال گذشته مدال آسیایی دارم و در مسابقات ارتش های جهان نیز برنز گرفتم، اما باز هم همان حقوق ماهانه 700 هزار تومان را می‌دهند. از خیلی‌ها کمتر می‌گیرم و نمی‌دانم شرایط پرداخت حقوق‌ها چگونه است.

این پرتابگر در مورد دریافت حقوق بورسیه شدنش از سوی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته هر ماه مبلغی را بابت بورسیه من به حساب فدراسیون واریز می‌کرد، اما از دی ماه سال گذشته نداده بودند که سرانجام چند روز پیش کیهانی پرداخت کرد.

وی در مورد کاهش رکوردهای ورودی المپیک گفت: اینکه یک متر نسبت به گذشته کمتر شد، بهتر است و اگر شرایط خوبی داشته باشیم می‌توانیم به سهمیه برسیم.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/CKW686


ویدیو مرتبط :
گل دیدنی در رده نونهالان