ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صحبت‌های بازیکن سابق سرخابی درباره بازی در سریال کیمیا


صحبت‌های بازیکن سابق سرخابی درباره بازی در سریال کیمیاکاپ/ علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس این روزها در سریال کیمیا بازی می کند.
او که بعد از تسویه حساب با جهان فوتبال در فیلم های سینمای خانگی همچون هدیه و سوختن بازی کرده بود. این بار در رسانه ملی ظاهر شده است. انصاریان در گفت وگو با همشهری ورزشی از اولین تجربه اش در سریال تلویزیونی کیمیا می گوید.
* در این سریال شما در نقشی هستید که اصلا شبیه علی انصاریانی که مردم می شناسند نیست؛ خودتان این نقش و این سریال را چقدر می پسندید؟
شما در این نقش فردی به شدت مرموز را می بینید و داستان به گونه ای پیش می رود که انگار این فرد آمده تا کیمیا را بکشد. همه فکر می کنند من قاتل حرفه ای هستم، نقشم را به شدت باور کردم این اولین کاری است که در آن از قالب علی انصاریان بودن درآمدم. احساس می کنم برای اولین بار به عنوان بازیگر نقشی را بازی کردم که کاراکتر من در این سریال دختری را وارد جریان می کند تا با کیمیا روبه رو شود و از این طریق اهداف خودش را عملی می کند. شما در هر 7 قسمت از من یک آدم جدید در قاب کیمیا خواهید دید سریال را دوست دارم نقششم را بیشتر.
* قبل از اینکه وارد این کار شوید شناختی هم از نحوه بازی بازیگران این گروه داشتید؟
افرادی که در این سریال بازی می کنند از خانم کریمی گرفته تا رضا کیانیان و همه دوستان از بازیگران حرفه ای هستند و من به شدت خوشحالم که در کنار این افراد بازی می کنم. شاید یکی از دلایلی که این گروه را انتخاب کردم بازیگران و کارگردان حرفه ای آن بود وقتی نام بازیگران این سریال را دیدم ترغیب شدم تا در آن بازی کنم.
* با توجه به اینکه خیلی ها به این سریال نقد وارد کرده اند فکر می کنید در جذابیت داستان کیمیا مووثر باشید؟
در ابتدا نقشی به من داده بودند که دوستش نداشتم و گفتم آن را بازی نمی کنم! بگذریم اما نقش فعلی ام را به شدت دوست دارم قبول کردن یک سریال بستگی به سلیقه مردم دارد عده ای کار را می پذیرند و عده ای هم نمی پذیرند اما به عنوان بازیگر این سریال اگر کسی بیاید و از نحوه بازی من انتقاد کند می پذیرم اما اگر از نحوه گریم، لوکیشن با مسایل دیگری که به من مربوط نیست صحبت کنند نخواهم پذیرفت. اگر کسی اذیت می شود اصلا این سریال را نبیند. عده ای دوست ندارند اما می بینند و از اول تا آخر هم فقط شکایت می کنند باید بگویم من به عنوان بازیگر از نحوه گریمم راضی بودم ولی جواب سوال شما این می شود که قصه را خوب جلو می برم و با ورود کاراکترم داستان جذاب تر شده است، مرموز بودن نقش من خیلی خوب است و بیننده تا دو، سه قسمت نمی فهمد دقیقا این نقش چه کار می کند این نقش به شدت با اقتدار و قوی است و جلوی خیلی ها می ایستد تا نشان دهد به دیگران که قدرت دارد.
* چه خصوصیتی را در این نقش بیشتر دوست داشتید؟
عینک دایره ای شکل که در این نقش استفاده می کنم را خیلی دوست دارم و همیشه دوست داشتم از این عینک ها داشته باشم. (با خنده) در فیلم آدم کش ژان رنو هم از این عینک ها می زند. این عینک برایم تداعی کننده خوبی بود تا ژان رنو را به تصویر بکشم.
* زمانی که در صفحه مجازی تان نوشتید به کیمیا خواهید پیوست چه بازخوردهایی را از طرفداران گرفتید؟
مردم واکنش های خوبی داشتند. بماند که البته عده ای از روی غرض یا شاید حسادت حرف می زنند. بهتر است مردم به جای این تیپ افراد قضاوت نکنند. خیلی از حرف ها بوی حسادت می دهد ا ین مرا اذیت می کند دنیای هنر آنقدر بزرگ هست که ورود من به آن جا هیچکس را تنگ نکند.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
صحبت های مهدی پاکدل در مورد سریال کیمیا