ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حکیمی: هم بدشانسی آوردم و هم آماده نبودم/برای توکیو در مسابقات جهانی سهمیه می‌گیرم


آرزو حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عدم کسب سهمیه المپیک در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: دو هفته قبل از اعزام به اندونزی از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شدم که پزشک به من گفت چون عضلات سرشانه‌ام قوی بود رباطم پاره نشده است. از طرفی با اینکه تمرینات خوبی داشتم اما برای این مسابقات آماده نبودم و خیلی تمرکز نداشتم.

وی افزود: پزشکم به من اجازه حضور در مسابقات را نداد و گفت احتمال پارگی رباط وجود دارد اما من باز هم با توجه به زحماتی که کشیده بودم در مسابقات شرکت کردم و حالا که برگشته‌ام تا دو سه ماه اجازه تمرینات سخت ندارم.

حکیمی با اشاره به اینکه فکر می‌کردم با سهمیه گرفتن دو رقیب چینی و قزاقستانی رقابت راحتی را در اندونزی دارم، اظهار داشت: اندونزی شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات کسب سهمیه نداشت. علاوه بر این من فکر می‌کردم بعد از سهمیه گرفتن چین و قزاق به راحتی بتوانم سهمیه بگیرم. فکر نمی‌کردم حریف ازبکستانی به این خوبی تمرین کرده باشد. هم بدشانسی آوردم و هم به آمادگی کافی نرسیده بودم.

ملی‌پوش کایاک بانوان ایران با بیان اینکه همه چیز برای من تمام نشده، تصریح کرد: ناامید نیستم. فعلا تمرینات آمادگی جسمانی را دارم تا کاملا خوب شوم. می‌توانم برای سال آینده در مسابقات زیر 23 سال و جهانی شرکت کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای المپیک 2020 در مسابقات جهانی سهمیه بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه تمریناتت را در لهستان فدراسیون پرداخت کرده، گفت: تمام هزینه‌ها را خودم دادم اما فدراسیون قول داده این پول را پرداخت کند.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
آماده سازی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی