ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرسپولیس به فکر نزدیک شدن به صدر جدول، استقلال اهواز به دنبال فرار از بحران


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر را تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز برگزار می‌کنند. در این بین پرسپولیس در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که بعد از حذف از جام حذفی تمام تمرکز خود را روی مسابقات لیگ قرار داده است. سرخپوشان همقسم شده‌اند که برای قهرمانی در لیگ از همین بازی استارت زده و با کسب چهار برد از این تعداد بازی‌هایی که تا پایان نیم‌فصل در تهران  پیش‌رو دارند، هر چه زودتر خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

شرایط تیم استقلال اهواز  از همان ابتدای فصل بحرانی بوده و این روند در این تیم همچنان ادامه دارد. حتی تغییر سرمربی نیز نتوانست تغییری در روند استقلال اهواز به وجود بیاورد و چه بسا اگر این تیم مقابل پرسپولیس هم شکست دیگری را پذیرا شود باز هم شاهد تغییرات در کادرفنی استقلالی‌های بحران‌زده اهواز باشیم.

برانکو ایوانکوویچ تیمش را با کیفیت‌ترین تیم لیگ می‌داند و اعتقاد دارد بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده آنها هم‌اکنون در جایگاه نهم جدول رقابت‌ها بوده و از جام حذفی هم کنار رفته‌ باشند. این صحبت‌های برانکو باعث می‌شود سطح توقع‌مان را از پرسپولیس مخصوصاً در دیدار‌های پیش‌روی این تیم که قرار است در تهران برگزار شود، بالا برده و منتظر چهره جدیدی از سرخپوشان در لیگ باشیم.

پرسپولیس نسبت به دیگر تیم‌های لیگ کمی خوش‌شانس‌تر است که ملی‌پوشانش را برای این بازی دو روز قبل از مسابقه تحویل گرفت، اما از طرفی حریف آنها تیمی است که بازیکن ملی‌پوشی در اردو این تیم نداشت و با تمامی نفرات خود در تعطیلات برای ادامه مسابقات لیگ آماده می‌شد.

حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه مطمئناً بر جذابیت بازی خواهد افزود و این کمترین انتظاری است که پرسپولیسی‌ها در این شرایط از هواداران خود دارند، ضمن اینکه کسب امتیاز از این مسابقه برای استقلال اهواز می‌تواند یک شوک بسیار مثبت باشد تا به روند ناکامی‌های خود پایان دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دکتر صدر درباره دربی استقلال ۰-۶ پرسپولیس