ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ابراهیم‌زاده پیشنهاد غیرمستقیمی از سپاهان را تایید کرد


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 21:47

ابراهیم‌زاده پیشنهاد غیرمستقیمی از سپاهان را تایید کرد

کاپ/ مربی سابق سپاهان گفت: باید برای مذاکره جدی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان با من تماس گرفته شود.
منصور ابراهیم زاده در رابطه با خبر مذاکره اش با سپاهان اظهار داشت: من هم اکنون در آمریکا حضور دارم و خیلی اطلاعی از خبرهایی که در رسانه های ایران منتشر می شود،‌ ندارم. به هر حال می دانم که نام من توسط مسئولان باشگاه سپاهان در میان گزینه های مربیگری قرار گرفته است و از این اتفاق هم بسیار خوشحالم.
وی در پاسخ به این سوال که با او مذاکره ای انجام شده یا خیر، عنوان کرد: من مذاکره مستقیمی تا این لحظه با مسئولان باشگاه سپاهان نداشتم اما به صورت غیر مستقیم و از طریق رابط ها با من صحبت هایی انجام شده است. به هر حال با اینکه من در آمریکا حضور دارم،‌ باید برای مذاکره جدی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان با من تماس گرفته شود. این روزها شبکه های اجتماعی کار را راحت کرده و می توانند در آمریکا هم به من زنگ بزنند.
مربی سابق سپاهان در خصوص اینکه در صورت پیشنهاد جدی می تواند به ایران بازگردد،‌ تصریح کرد:‌ بله،‌ من هیچ مشکلی از این بابت ندارم. اگر پیشنهاد جدی باشد و خواستار مذاکره حضوری باشند،‌قطعا می توانم خیلی زود خود را به ایران برسانم.
وی درباره اینکه رابطه خوبی با نویدکیا دارد و این شانسش را بالا می برد، گفت:‌ نویدکیا و دیگر بازیکنان سپاهان به من لطف دارند. به هر حال من سابقه کار در سپاهان را دارم و از پیشنهاد کار در این تیم استقبال می کنم اما همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.
ابراهیم زاده در پایان گفت: من تا یکی، 2 هفته دیگر به ایران بازخواهم گشت. برای یک کار شخصی به آمریکا سفر کردم و همانطور که گفتم در صورت لزوم می توانم زودتر هم برگردم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
منصور ابراهیم زاده مهمان رادیو تلویزیون اینترنتی سپاهان