ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جابر صادق‌زاده پهلوان کشور در سال 94 شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور یادواره زنده‌یاد علیرضا سلیمانی دارنده 6 بازوبند پهلوانی و مدال طلای کشتی آزاد جهان روزهای 3 و 4 دی ماه در سالن 6 هزار نفری شهید پورشریفی شهر تبریز برگزار شد.

در دیدار فینال سنگین وزن این رقابت‌ها جابر صادق‌زاده و عبدالله قمی، دو کشتی‌گیر مازندرانی به مصاف یکدیگر رفتند که در یک کشتی نزدیک جابر صادق‌زاده توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد قمی بگذرد و عنوان قهرمانی این وزن و پهلوانی کشور در سال 94 را به دست آورد.

همچنین در دیدار فینال وزن 60 کیلوگرم این رقابت‌ها جلال علیزاده از خراسان شمالی به مصاف یونس سرمستی از آذربایجان شرقی «الف» رفت و در پایان با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به مقام نخست این وزن رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تایید لایحه بودجه سال 94 کل کشور