ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمله دوباره رهبری‌فرد به طاهری/ معنای آفساید و کمک داور را هم نمی‌داند!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 11:38

حمله دوباره رهبری‌فرد به طاهری/ معنای آفساید و کمک داور را هم نمی‌داند!

کاپ/ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس در این فصل فقط یک نفر را دارد که آن هم برانکو است.
بهروز رهبری فرد، در رابطه با عدم پرداخت مطالبات هادی نوروزی به خانواده اش پس از گذشت 40 روز از خبر درگذشت وی اظهار داشت: باور کنید آن قدر از مدیران پرسپولیس این چند وقت انتقاد کردم دیگر خودم خسته شدم. مدیران باشگاه پرسپولیس وقتی یک موضوع تبلیغاتی می بینند و می توانند خودشان را نشان دهند نفر اول هستند و جلوی دوربین ها قرار می گیرند. آن موقع است که همه می شوند بخشنده و آدم خوبه اما وقتی از این تب و تاب می گذرد دیگر از این آقایان خبری نیست.
وی درباره اینکه باشگاه نفت طلب نوروزی را پرداخت کرده اذعان داشت: جا دارد که از مدیریت باشگاه نفت تشکر کنیم که با وجود سابقه کم هادی نوروزی در این تیم مطالباتش را خیلی زود پرداخت کرد اما یادمان نرود هادی نوروزی بیشتر عمرش را در پرسپولیس گذرانده است. این را هم یادمان نرود همین آقای طاهری اولین نفری بود که بعد از فوت هادی جلوی دوربین ها آمد و شعار داد که قرارداد نوروزی را تا ریال آخر به خانواده اش پرداخت می کنیم. آقایان اگر کاری در توانتان نیست پس چرا شعار میدهید؟ البته جواب این سوال خودم را می دانم چون صحبت هایشان برای بزرگ کردن خودشان است و بازتاب خبری دارد.
پیشکسوت پرسپولیس همچنین تصریح کرد: در روزهای ابتدای بعد از فوت نوروزی دائما همه جا تیتر بزرگ می زدند طاهری فلان صحبت را انجام داده و گفته حق و حقوق نوروزی را می دهیم و خانواده اش را تنها نمی گذاریم. الان دیگر کسی نیست تا نام طاهری را درشت بنویسد. او هم در اتاقش مخفی شده است. حتما پیش خودش می گوید این بازیکن که دیگر حضور ندارد و برای ما هم بازی نمی کند پس چرا باید بابت او پول پرداخت کنیم. تمام این مسائل هم از جایی نشات می گیرد که این آقایان در گذشته شغل هایی داشتند که هیچ ارتباطی به ورزش نداشته است.
وی ادامه داد: آقای طاهری این را به شما بگویم که پرسپولیس مدیران گنده تر از شما هم به خودش دیده اما آنها هم بعد از شش ماه عوض شدند. در کل سیستم مدیریت در پرسپولیس این طور است که همه موقت هستند و کسی نمی تواند ثبات داشته باشد. آن مدیری که هواپیما خرید و دانشگاه هم زد در این باشگاه باقی نماند چه برسد به شما. با این حال معتقدم خانواده نوروزی آن قدر بزرگ هستند که اجازه ندهند بچه های هادی بی سرپرست بمانند و یا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند. این آقایان هم بهتر است دیگر وعده و وعید ندهند.
رهبری فرد با اشاره به هجمه ای که مدیران پرسپولیس علیه داوران به وجود آورده اند، گفت: تمام این اشتباهات داوری علیه پرسپولیس از بی کفایتی همین مدیران است. به خاطر اینکه بلد نیستند از حق پرسپولیس دفاع کنند.مطمئنم همین آقای طاهری هنوز نمی داند آفساید چیست یا اینکه داور و کمک داور چه نقشی در زمین دارند. حداقل باید چهار بازی فوتبال را از نزدیک دیده باشند تا درباره فوتبال نظر دهند. اعتراضاتشان هم خنده دار است. دائم می گویند نمی خواهند پرسپولیس اول شود. این جمله چه معنایی دارد؟ بروید دنبال حق پرسپولیس باشید و نگذارید بیش از این اشتباهات داوری به پرسپولیس ضربه بزند.
وی درباره انتقاد رحمتی از مدیران پرسپولیس بابت عدم پرداخت مطالبات نوروزی و موضع گیری طاهری درقبال کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم رحمتی کار درستی کرد. او خواست به عنوان کاپیتان استقلال از حق کاپیتان دیگر تیم بزرگ پایتخت دفاع کند. آقایان حاضر در باشگاه پرسپولیس هم فقط بلدند جواب بازیکنان را بدهند. آنها حرف های خودشان هم یادشان می رود.
رهبری فرد در پایان در رابطه با اینکه پیش بینی اش از نتایج آینده پرسپولیس در فصل جاری چیست، اذعان داشت: من قبلا هم گفته ام. پرسپولیس در این فصل فقط یک نفر را دارد که آن هم برانکو است. خیلی از مردم و رسانه ها نیز در این فصل اعلام کردند که پرسپولیس خوب بازی می کند. حالا اگر یک هیات مدیره قوی هم پشت این تیم بود، من معتقد بودم که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی هم دارد اما با مدیران فعلی که من می بینم، فکر نمی کنم پرسپولیس سهمیه هم بگیرد. این آقایان فقط کارشان این است که دور هم جمع می شوند و چای می خورند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اشتباه کشنده و فاحش کمک داور در اعلام آفساید