ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دلداری سالگادو به استقلالی‌ها: ناراحت نباشید، زندگی ادامه دارد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشیل سالگادو بازیکن پیشین رئال مادرید که به کشورمان سفر کرده و در مراسم اهدای جوایز شرکت ایرانسل به برندگان بخش پیامک هواداران رئال مادرید حضور یافته بود گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود که بازیکنان ایرانی به فوتبال اسپانیا و رئال‌مادرید راه پیدا کنند. من خوشحالم که برای بار سوم به ایران آمده‌ام چرا که شور و حال فوتبالی ایرانی‌ها همانند اسپانیایی‌ها است.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده رسمی باشگاه رئال مادرید در ایران حضور دارم و می‌خواهم برای این باشگاه استعدادیابی کنم. نوجوانان ایرانی آینده‌ساز فوتبال کشور شما هستند و می‌توانند در اروپا بدرخشند. استعدادهای ناب ایرانی توانایی بازی در رئال مادرید را دارند.

سالگادو با اشاره به دربی تهران عنوان کرد: هم به استقلالی‌ها و هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. استقلالی‌ها نباید نگران و ناراحت باشند چرا که زندگی همچنان ادامه دارد و آنها این فرصت را دارند که در آینده جبران کنند.

بازیکن پیشین رئال مادرید با تشکر از حامیان برگزاری این مراسم از افتتاح کمپ رئال مادرید در تابستان سال جاری در تهران خبر داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
با قاب shockase اوزاکی نگران ضربه های سخت زندگی نباشید