ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دور مقدماتی مسافت 200 متر برگزار شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی کشور  مردان با برگزاری دور مقدماتی رقابت‌های مسافت 200 متر آغاز شد. در این رقابت‌ها قایقرانان در 8 ماده به مصاف یکدیگر رفتند.

در گروه اول مقدماتی کایاک یک‌نفره بزرگسالان هادی جعفری از کرمانشاه، میلاد قاسمی از مازندران و پیمان قوی دل از گیلان اول تا سوم شدند. در گروه دوم این ماده میثم فتاحی از تهران، علیرضا علی‌محمدی از البرز و مجید جواهری از خراسان رضوی در رده های نخست قرار گرفتند و در دور نیمه نهایی این ماده نیز مصطفی نوری از همدان، هاوری سلیمانیه از آذربایجان غربی و امیر شمس از تهران توابع در جایگاه برتر قرار گرفتند.

در کانوی یک‌نفره بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و سعید هنردان از کردستان اول تا سوم شدند. در کایاک یک‌نفره 200 متر جوانان مهران نوری از گیلان تارخ طالبی از تهران و کسری اشرفی از کردستان رده های اول تا سوم را به دست آوردند. در کانوی یک‌نفره 200 متر جوانان نبی رضایی از مازندران اول، بهراد پیوند سرخی از گیلان دوم و علی سعادتی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در کایاک دونفره بزرگسالان هادی جعفری و مهدی شاه ویسی از کرمانشاه، محمد گلپیرا و یاسین پاغنده از گیلان و میلاد اسدنیا و سعید روغنی از خوزستان اول تا سوم شدند. در کانوی دونفره بزرگسالان مهرداد دانیالی و سهیل نوروزنژاد از گیلان، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی و کیا اسکندانی و دامون صادقی از تهران در رده های نخست قرار گرفتند. در کایاک دو نفره جوانان مهران نوری و شایان مافی از گیلان، امیررضا خوانساری و مهرشاد شریفی از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره جوانان نبی رضایی و امین جان بابایی از مازندران اول، بهراد پیوند سرخی و علیرضا حسینی از گیلان دوم و اتابک عباسی و سیامک عباسی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آنخل دی ماریا مسافت 40 متر را در چه زمانی طی می کند؟