ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاراته کای کرمانشاهی قهرمان لیگ جهانی شد


ناصر محمد صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: سعید احمدی کاراته کای وزن منهای 67 کیلوگرم کشورمان پس از آنکه در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله دوم با حریفی از گرجستان مبارزه کرد و با حساب سه بر 2 پیروز شد.

وی ادامه داد: احمدی در مرحله سوم، 6 بر صفر از سد حریف فرانسوی عبور کرد و در دور چهارم نیز توانست نماینده اتریش را با حساب 2 برصفر از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم صعود کرد.

محمدصالحی افزود: کاراته کا کرمانشاهی در این مرحله با حریفی از مراکش مسابقه داد و در دیداری برتر با نتیجه چهار بر یک پیروز و روانه دیدار نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز کاراته کای ژاپنی را با حساب سه بر صفر شکست داد و به فینال صعود کرد.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه با بیان اینکه احمدی در دیدار نهایی مقابل کاراته کای فرانسوی میزبان مسابقات قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کاراته کای کرمانشاهی تیم ملی در این دیدار با اقتدار و با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

وی همچنین در خصوص نتایج هامون درفشی پور دیگر کاراته کار کرمانشاهی حاضر در مسابقات لیگ جهانی نیز، گفت: وی در وزن منهای 67 کیلوگرم به این مسابقات اعزام شد که با یک پیروزی و یک شکست از گردونه مسابقات کنار رفت.

محمد صالحی یادآور شد: درفشی پور ابتدا حریفی از اسپانیا را 9 بر یک شکست داد ولی در مسابقه دوم خود دو بر یک نتیجه را به کاراته کای ترکیه ای واگذار و از گردونه مسابقات حذف شد.

در پایان لیگ جهانی کاراته وان که با حضور بیش از یک هزار کاراته کا از 75 کشور جهان در پاریس برگزار شد تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مکان پنجم جدول رده بندی نخستین مرحله لیگ جهانی سال 2016 قرار گرفت.

7458/6539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عکس کاراته کای محجبه روی پوستر کاراته فیلادلفیا