ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شهرداری ورامین صدرنشین لیگ برتر تکواندو باقی ماند


به گزارش خبرگزاری فارس، سه دیدار معوقه از هفته اول و دوم دور رفت چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو جوانان -بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادواره پانصد شهید تکواندو کشور با حضور سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، اعضای تیم نوجوانان ایران و کره جنوبی و مسئولین و اعضای تیم های حاضر در این رقابت‌ها پیگیری شد.

در پایان این رقابت‌ها، شهرداری ورامین با کسب 6 امتیاز و تفاضل 6 در صدرجدول رده بندی باقی ماند، پاس قوامین با دو پیروزی ارزشمند امروزش 6 امتیاز دشت کرد و با تفاضل 4 به رده دوم رسید و شهرداری ساری با 4 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی است.

دانشگاه آزاد با 3 امتیاز و تفاضل 6 و صنایع استیل البرز با 3 امتیاز و تفاضل 4 در رده‌های چهارم و پنجم هستند و تیم های گیتی پسند اصفهان، یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو استان قزوین و سونیا به ترتیب در جایگاه ششم تا نهم جدول رده بندی قرار دارند.

شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، سونیا، هیات تکواندو استان قزوین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

 

نتایج دیدارهای معوقه هفته اول به شرح زیر است:

 

پاس قوامین 5 - سونیا 3

دانشگاه آزاد 7 - گیتی پسند اصفهان یک

 

نتیجه دیدار معوقه هفته دوم به شرح زیر است:

 

یاسین پیشرو قم 3 - پاس قوامین 5

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // تاسیسات دریایی کماکان صدرنشین لیگ برتر فوتسال‬‎