ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها تا روز جمعه مشخص شد


به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از بازی این تیم مقابل سایپا در جام شهدا مشخص شد.

بر این اساس بازیکنان پرسپولیس عصر امروز در ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم پاراگ خواهند رفت و طبق برنامه اعلام شده سرخ‌پوشان فردا صبح تمرین ندارند تا بازیکنان به استراحت بپردازند.

تمرین سرخ‌پوشان فردا عصر از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و تمرین روز چهارشنبه تیم پرسپولیسی‌ها در دو نوبت برگزار می‌شود. ابتدا سرخ‌پوشان در ساعت 10 صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند و سپس در ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر به انجام تمرینات خواهند پرداخت.

تمرین تیم پرسپولیس در روز پنج‌شنبه تنها یک نوبت خواهد بود و بر این اساس طبق اعلام برانکو بازیکنان تیمش تمرین در صبح پنج‌شنبه استراحت می‌کنند و از ساعت 15 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمریناتشان را از سر خواهند گرفت. همچنین تیم پرسپولیس روز جمعه و در چارچوب جام شهدا به مصاف تیم سایپا خواهد رفت.

گفتنی است اردوی تیم پرسپولیس از امروز در هتل المپیک تهران آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/ZF468U


ویدیو مرتبط :
مستند روز پرستار در برنامه جمعه های همدلی