ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استیلی: اولادی را می‌خواستم اما باشگاه مخالفت کرد/ به سقوط ملوان فکر هم نمی‌کنم


به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: بازی خیلی سنگین و فیزیکی را پشت سر گذاشتیم. طبق هفته‌های قبل مسئله داوری برای ما مشکل ساز شد. صالحی خوب قضاوت کرد اما توپ به دست بازیکن نفت خورد. این اتفاقات فقط به ضرر ما تمام می‌شود نمی‌دانم اعتراض مان را به چه کسی اعلام کنیم. بازیکنان ما فوق العاده خوب بازی کردند فقط یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی به حریف دادیم. نبود هواداران روی تیم اثر گذاشت اگر هواداران بودند می‌توانستیم بهتر کار کنیم و نتیجه لازم را بگیریم. بازیکنان ما تلاش کردند. 2-3 بازیکن شاید آنطور که باید خوب کار نکردند. در زمان پیش رو باید شرایط تیمی را بهتر کنیم.

وی در ادامه در رابطه با غیبت مازیار زارع عنوان کرد: این مسئله به خاطر مسائل فنی بود، او هفته قبل عملکرد چندان خوبی نداشت.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که هر وقت از او در مورد سقوط می‌پرسند، او بی‌تفاوت با خنده جواب می‌دهد، اظهار داشت: من با خنده جواب نمی‌دهم، بلکه اصلاً به این مسئله فکر نمی‌کنم.

وی در مورد عملکرد تیمش در دور برگشت، تصریح کرد: در دور برگشت طی دو بازی،‌ دو امتیاز گرفتیم. در مقابل استقلال اهواز خیلی خوب بازی نکردیم. امروز هم به حریف موقعیتی ندادیم، به‌هرحال حریف امروز ما در آسیا حضور دارد و آنها تیمی فیزیکی هستند، در کل نتیجه بدی نبود.

استیلی در رابطه با عملکرد ملوان در نقل و انتقالات عنوان کرد: هر چقدر پول بدهید، همان قدر آش می‌خورید. ما پول زیادی هزینه نکردیم و وضعیت‌مان به همین شکل است.

وی در مورد جذب بازیکن مهاجم خارجی و اینکه آیا بازیکنی را پیدا کرده‌اند، اظهار داشت: ما در گل‌زنی با حضور سیدجلال رافخایی مشکلی نداریم،‌ رافخایی از بهترین بازیکنان است و اگر او باشد، مشکلی نیست، ولی اگر این بازیکن مصدوم شود، دچار مشکل می‌شویم. به همین خاطر هم ما و هم باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن خارجی هستیم.

استیلی در مورد بحث جذب مهرداد اولادی تأکید کرد: ما بحث مهرداد را مطرح کردیم و از کیفیت این بازیکن اطلاع داشتیم، اولادی شاگردم بوده و در مورد وضعیت او با پژمان نوری هم صحبت کردم که این بازیکن هم وضعیت او را تأیید کرد و گفت برای ما خوب بازی خواهد کرد، ولی باشگاه تشخیص داد او را نگیریم و باید در مورد این مسئله از آنها سؤال کنید.

وی در مورد اینکه مازیار زارع از اواسط بازی،‌بدنش را گرم می‌کرد، ولی به میدان نیامد، گفت: من به او گفتم بدنش را گرم کند تا آماده شود، ولی او گفت از لحاظ روحی وضعیت خوبی ندارم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه تیمش خطر سقوط را حس می‌کند، تصریح کرد: ما به این مسئله فکر نمی‌کنیم، باشگاه و بازیکنان تمام تلاششان را می‌کنند و کم‌کاری از جانب ما نمی‌بینید. امروز هم می‌توانستیم نتیجه لازم را بگیریم، اما این اتفاق نیفتاد. در کل نبود هواداران هم به ما ضربه زد.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/PU6HH7


ویدیو مرتبط :
گل اولادی؛ ملوان – پرسپولیس