ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدال برنز تفنگ درازکش مسابقات تیراندازی هانوفر به تیم زنان ایران رسید


به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، ‌در ادامه اردوی و رقابت های مشترک تیراندازی هانوفر که تیم ایران با پنج تیرانداز در این اردو حاضر شده است، تیم ایران در بخش دراز کش یک مدال برنز کسب کرد و تعداد مدال های خود را به پنج رساند.
در اردوی هانوفر 60 تیرانداز از 10 کشور جهان حضور دارند.
رقابت های رشته تفنگ درازکش زنان در حالی به کار خود پایان داد که تیم های سوئیس و آلمان عنوان اول و دوم را کسب کرده و تیم ایران با ترکیب نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ در رده سوم قرار گرفتند.
الهه احمدی در بخش انفرادی تفنگ درازکش در جایگاه نهم ایستاد، جام بزرگ درجایگاه شانزدهم قرار گرفت و خدمتی نیز نوزدهم شد.
تیراندازان المپیکی ایران تاکنون دو مدال طلا در بخش تیمی و انفرادی، ‌یک نقره انفرادی و دو مدال برنز تیمی کسب کرده اند.
تیم ملی تیراندازی ایران 22 اردیبهشت ماه راهی هانوفر شد تا پس از اردوی یک هفته ای در این شهر راهی مسابقات جام جهانی مونیخ شود.
تیراندازان کشورمان روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه راهی مونیخ می شوند و قرار است تعدادی از تیراندازان کشورمان از جمله پوریا نوروزیان تیرانداز المپیکی پیش از سفر تیم به مونیخ به آنان ملحق شوند.
ورزشی **1828**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فینال تیراندازی زنان ایران در تفنگ ریفله هندوستان 2015