ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست دوباره جامعه تیراندازی با کمان از وزیر برای برگزاری مجمع


به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از امضای 30 رئیس هیات و استانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان، امروز تعدادی از داوران، ورزشکاران و برخی از روسای هیات‌ها در نامه‌ای خواستار برگزاری مجمع شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم ورزش و جوانان

جناب آقای دکتر محمود گودرزی

با سلام

همان­گونه که مستحضرید این روزها رشته ملی و مذهبی تیروکمان کشور، وضعیت مدیریتی مناسبی را سپری نمی نماید. در همین راستا مقرر گردیده بود، پس از دو سال بلاتکلیفی در خصوص ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، مجمع انتخاباتی در مورخ 18 آبان 1394، برگزار گردد. متاسفانه این مهم نیز با کارشکنی برخی افراد که به دنبال سهم خواهی از ورزش بوده و انحصارطلبی را پیشه خود کرده اند، به تاخیر افتاد. خانواده تیروکمان شامل هیات ها، مربیان، داوران و کمانداران، سال هاست که نه تنها هیچ توسعه ای را در این رشته ورزشی شاهد نبوده، بلکه در اکثر زمینه ها نیز پس رفت را تجربه کرده اند. گواه این امر عدم نتیجه گرفتن کمانداران ما در کسب سهمیه المپیک بوده که دست به دامن بانوی کماندار پارالمپییکی کشور شده اند تا بخشی از کم کاری ها و عدم شایستگی هایشان را از این طریق پوشش دهند.

با توجه به همدلی خانواده تیروکمان و درخواست حدود 30 عضو مجمع فدراسیون که در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشته است، خواهشمند است حضرتعالی به عنوان عالی­ترین مقام ورزش کشور، نسبت به برگزاری هر چه سریع­تر مجمع فدراسیون تیراندازی با کمان، براساس دستور جلسه ای که در گزارشات رسانه ها به نقل از اعضای مجمع اشاره شده و در زیر نیز آمده است، دستورات مقتضی را صادر و امر به ابلاغ فرمایید.

1- برگزاری مجمع انتخابات رییس فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران

2- اصلاح کامل اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران

همچنین متذکر می شویم که در حمایت از اعضا محترم مجمع، ما نیز به عنوان عضوی از خانواده تیروکمان این اقدام شجاعانه و دلسوزانه را تحسین نموده و اعلام می داریم که ما اعضای خانواده تیروکمان کشور هستیم و در پاسخ به مصاحبه گستاخانه که گفته "از کوچه و خیابان که نمی شود امضاء جمع نمود" با قاطعیت اعلام می داریم که اتفاقا ما فرزند این مرز و بوم هستیم و فریاد ما را از کوچه و خیابان های این کشور می شنوید.

همین کوچه و خیابان ها شاهد دلیرمردانی بود که با دست خالی این انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند و امروز هم ما به عنوان وارث این عزیزان، تا غیر ورزشی ها و منفعت طلبان را از جمع خانواده پاک و معنوی ورزش بیرون ننماییم، از تلاش و مقاومت دست نخواهیم کشید.

امید است با حمایت و درایت حضرتعالی، گامی موثر در جهت تحقق ورزش پاک، معنوی و معرفتی برداشته شود.
با سپاس

عضو خانواده تیر و کمان

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/2PQ3PP


ویدیو مرتبط :
تیراندازی با کمان