ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعاهای مدیر بازرگانی سازمان صدا و سیما


پاسخ فدراسیون فوتبال به ادعاهای مدیر بازرگانی سازمان صدا و سیمامهر/ فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای پاسخ مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما را داد.
متن پاسخ فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:
پیرو مصاحبه یکطرفه و اطلاعات غیر واقع اعلام شده توسط آقای سیفی مدیر کل محترم بازرگانی سازمان صدا وسیما و تبلیغات یک جانبه سازمان صدا و سیما با استفاده از ظرفیت خبررسانی انحصاری خود و با نیت فرافکنی و توجیه بد عهدی آن سازمان باستحضار عموم مردم و بویژه خیل علاقمندان فوتبال می رساند.
سازمان محترم صداوسیما در فصل 92/93 مبلغ بیش از 17/5 میلیارد تومان و در فصل 91/92 مبلغ 13/5 میلیارد تومان و در فصل 90/91 مبلغ 11/5میلیارد تومان بعنوان حق پخش مسابقات فوتبال به باشگاهها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پرداخته است.
در فصل 93/94 پیرو بروز مشکلات و اختلاف نظر پیرامون میزان مبلغ حق پخش موضوع، در کمیسیون اجتماعی شورای امنیت کشور مطرح و با تاکید بر پرداخت حقوق فوتبال موضوع طی صورتجلسه ای فیمابین وزیر محترم کشور، وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست محترم سازمان صدا و سیما به پرداخت مبلغ 22/5 میلیارد تومان توافق و مقرر شد این مبلغ توسط سازمان صدا و سیما پرداخت شود که تاکنون علیرغم تعهد رسمی و کتبی سازمان صدا و سیما به عناوین مختلف از انجام تعهد خود شانه خالی کرده و حقوق فوتبال کشور را نپرداخته است.
جهت فصل 94/95علیرغم مکاتبات و تماسهای مکرر از عقد قرارداد جدید استنکاف و تامین حقوق فوتبال از طریق IPTV را متعهد شد که علیرغم گذشت حدود ده ماه بعلت نداشتن زیر ساخت مربوطه این مهم نیز انجام نشده است.
هیچگونه کمک و مساعدت مالی در قالب سامانه های پیامکی از طرف سازمان صدا و سیما برای فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاهها فوتبال کشور انجام نشده واصولاً این فدراسیون نیز هیچگونه درخواستی نداشته و انجام امور مربوطه به سامانه های پیامکی هیچ ربطی به سازمان صدا و سیما نداشته و این امر در اختیار شرکت مخابرات و اپراتور های تلفن همراه و کارگزاران مربوطه است.
در حالیکه سازمان صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال خارجی به شرکتهای خارجی وجه می پردازد و اجازه پخش دریافت می کند و برای پخش هرگونه فیلم، سریال، برنامه تولیدی و حتی موسیقی (با هرگونه کیفیت که اکثراً نیز فاقد جذابیت و بیننده است) وجه می پردازد و آنرا برای پخش خریداری می کند با رفتاری یک سویه از پرداخت حق پخش تلویزیونی بابت فوتبال که برنامه اول و جذاب ترین و پربیننده ترین برنامه هست استنکاف می ورزد و حقوق مالکانه مربوط به باشگاهها سازمان لیگ و فدراسیون را نمی پردازد.
قابل ذکر است علیرغم دهها مکاتبه و تماس و پیگیری ریاست محترم این سازمان از رودرو شدن با مسئولین فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ فوتبال و مدیران باشگاهها خودداری جسته و حاضر به هیچگونه تعامل نبوده و یاد آوری می نمائیم صبر و خویشتنداری جامعه فوتبال به سر آمده و گزینه های جدید برای احقاق حقوق در دستور کار قرار خواهد گرفت.
ضمناً پیشنهاد می شود سازمان محترم صدا و سیما برای فصل آتی با ساخت فیلم ها و سریال های مختلف ، جذاب و پرطرفدار فضا های خالی ناشی از عدم پخش مسابقات فوتبال را پر نماید.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
‫دیدار رییس سازمان صدا و سیما با مدیران فدراسیون فوتبال‬‎