ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ منفی سویا به مشتریان ایتالیایی ایموبیله


به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگرچه چیرو ایموبیله در اولین فصل حضور قرضی‌اش در رامون سانچس پیسخوان کم‌فروغ بوده است، اما سویا قصد فروش او را ندارد.

طبق ادعای خوسه کاسترو، رئیس باشگاه سویا چند تیم از تیم‌های سری  A ایتالیا خواهان برگرداندن مهاجم پیشین تورینو به کالچو هستند، اما او در پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستان امسال فروخته نمی‌شود.

ایموبیله که تابستان سال 2015 از بورسیا دورتموند به سویا پیوست تا کنون تنها دو گل برای سفیدپوشان آندلس به ثمر رسانده و این در حالی است که او با 22 گلش در فصل 14-2013 برای تورینو، به عنوان یکی از آماده‌ترین مهاجمان اروپا شناخته می‌شد. ایموبیله 25 ساله با وجود اُفتی که در این فصل و نیز فصل گذشته در دورتموند داشت، هنوز مشتریان خاص خودش را دارد، اما سویا حاضر به فروش او نیست.

کاسترو در این خصوص به استادیو دپورتیوو گفت: هیچ یک از اخباری که درباره فروش ایموبیله منتشر شده‌‌اند، صحت ندارند. ما چندین پیشنهاد از ایتالیا برای فروش ایموبیله دریافت کرده‌ایم، اما هیچ برنامه‌ای برای اجازه دادن به او برای ترک سویا نداریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بارسلونا 4 - 3 سویا (گل پنالتی ایموبیله)