محمد فیلی: انتخابات موضوع اصلی سریال «غیر علنی» است


محمد فیلی: انتخابات موضوع اصلی سریال «غیر علنی» استباشگاه خبرنگاران/ انتخابات مسئله اصلی سریال «غیر علنی» است و اینکه چه مسائلی باعث می‌شود، افراد وارد جریان انتخابات شوند.
محمد فیلی بازیگر در خصوص حضور در سریال «غیر علنی» گفت: در سریال «غیر علنی» نقش «حاج عباس» را بازی می‌کنم. «حاج عباس» شخصیتی است که به کسب و کار قنادی مشغول است. فردی معمولی نظیر بسیاری از افراد جامعه‌مان.
وی در خصوص نامزد شدن پسرش در انتخابات عنوان کرد: طبیعی است زمانی که یک اتفاقی در یک خانه می‌افتد، همه خانواده درگیر آن می‌شود. بعد از نامزد شدن پسرم در انتخابات ناخواسته وارد این ماجرا می‌شوم و اتفاقاتی برای من رخ می‌دهد.
بازیگر سریال «مختارنامه» اظهار داشت: انتخابات مسئله اصلی این سریال است و اینکه چه مسائلی باعث می‌شود، افراد وارد جریان انتخابات شوند و انگیزه حضور و کاندیدا شدن افراد را نشان می‌دهد و اینکه همه افراد صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند.
فیلی خاطرنشان کرد: سریال «غیرعلنی» مایه‌های طنز دارد و به نظرم به دلیل سوژه خاص انتخابات می‌تواند الگوی خوبی برای انتخاب مردم باشد. همچنین کار با مهرداد خوشبخت بسیار خوب بود؛ چرا که با علاقه و حوصله به بهترین نحو کار را انجام می‌داد.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
انتخابات موضوع مهم بین المللی