«یک روز بخصوص» در آستانه صداگذاری


مازیار میری این روزها مشغول تدوین آخرین ساخته همایون اسعدیان است و به زودی «یک روز بخصوص» وارد صداگذاری می‌شود.

به گزارش ایسنا، فیلمبرداری «یک روز بخصوص» بهمن و اسفند 94 در تهران انجام شد و از مدتی پیش مازیار میری مشغول تدوین این فیلم است و به زودی پس از پایان تدوین، آخرین ساخته همایون اسعدیان وارد مرحله صداگذاری می‌شود.

اسعدیان «یک روز بخصوص» را پس از چهار سال دوری از سینما سال گذشته کلید زد. این فیلم اثری متفاوت از دیگر ساخته‌های این کارگردان است.

در خلاصه داستان «یک روز بخصوص» که فیلمی در ژانر اجتماعی است، آمده:حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.

در این فیلم مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی،پری ناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال:ایلیا نصر الهی حضور دارند.

پس از تجربه مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار در مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» این دوبازیگر بار دیگر در فیلم «یک روز بخصوص» با یکدیگر همبازی شدند.

همچنین فرهاد اصلانی پس از هشت سال بار دیگر در این فیلم جلوی دوربین اسعدیان رفت. این بازیگر سینما پیش از این در مجموعه «راه بی پایان» با این کارگردان همکاری داشته است.

محسن کیایی بازیگر فیلم‌های «بارکد»، «عصر یخبندان» و ... نیز در این اثر بازی متفاوتی ارائه کرده است. در «یک روز بخصوص» بازیگران جدیدی هم به سینما معرفی شده‌اند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان:همایون اسعدیان، نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری:علی قاضی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، طراح چهرپردازی: مهردادمیرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی، مدیر تولید:مجید کریمی، منشی صحنه: ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار:آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات.سید رسول سید حاتمی.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
روز زن برتمامی بانوان بخصوص مادران گرامی باد