مهدی کوشکی: امیدوارم فیلم «لانتوری» دچار حاشیه نشود


مهدی کوشکی: امیدوارم فیلم «لانتوری» دچار حاشیه نشودجشنواره فیلم فجر/ بازیگر فیلم «لانتوری» ابراز امیدواری کرد تا در زمان اکران این فیلم دچار حاشیه نشود و استقبال خوبی در زمان نمایش مردمی از آن صورت بگیرد.
مهدی کوشکی با اشاره به علاقه اش برای بازی در فیلم «لانتوری»، گفت: حضور در «لانتوری» را به عنوان بازیگر دوست داشتم چون وقتی نقشی را می پذیرم با عشق و علاقه به ایفای نقش می پردازم برای همین در حال حاضر نظر منفی درباره این فیلم ندارم اما شاید بعدها اگر احساس کنم که جایی از فیلم به مشکل دارد، با رضا درمیشیان درباره آن صحبت کردم.
وی افزود: چون تنها بازیگر سینما نیستم و فعالیت هنری انجام می دهم برایم اهمیت دارد که چه چیزی درست و یا غلط است، به دلیل حضور در تئاتر به عنوان بازیگر، ایفای نقش در یک فیلم قابل قبول برایم مهم است.
بازیگر فیلم سینمایی «لانتوری» تصریح کرد: در حال حاضر نمی توانم منتقد فیلمی باشم که در آن به عنوان بازیگر حضور داشته ام ولی ممکن است بعدها با کارگردان درباره نقد های احتمالی که به فیلم دارم، صحبت کنم.
کوشکی، درباره دلایل حضور در این فیلم، گفت: بعد از خواندن فیلمنامه و چند جلسه صحبت با رضا درمیشیان به این نتیجه رسیدم که به ایفای نقش در این فیلم بپردازم، ضمنا با شناختی که از بازیگران این فیلم داشتم تصمیم گرفتم در «لانتوری» بازی کنم.
وی اظهار کرد: بازیگرانی که نخستین فعالیت شان در سینما را تجربه می کنند، آنچنان که باید حق انتخاب در سینما ندارند، اما با توجه به تعریف هایی که از عوامل سازنده «لانتوری» شنیده بودم، تصمیم گرفتم در این فیلم به ایفای نقش بپردازم. از اینکه در این فیلم بازی کردم راضی هستم و به نظرم انتخابی که کرده ام انتخاب درستی بوده است.
کوشکی در پایان گفت: امیدوارم که این فیلم در زمان اکران دچار حاشیه نشود و اتفاقات خوبی در زمان نمایش فیلم بیفتد.



منبع: جشنواره فیلم فجر


ویدیو مرتبط :
‫دیدار هواداران با نوید محمدزاده در حاشیه اکران خصوصی فیلم لانتوری‬‎