تظاهرات گسترده در صنعاء در محکومیت حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز عربستان


مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعاء مشارکت آمریکا در حملات متجاوزانه ائتلاف عربستان و حمایتش از این ائتلاف را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، مردم یمن با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای با عنوان "آمریکا مردم یمن را می‌کشد"، مشارکت آمریکا در کشتار یمنی‌ها را محکوم کردند.

تظاهرات ضد آمریکایی - سعودی یمنی‌ها

تظاهرکنندگان حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی با سلاح‌های کشنده و ممنوعه را محکوم و از موضع سازمان ملل، اتحادیه عرب و نهادهای حقوق بشری نسبت به جنایت‌های وحشیانه ائتلاف عربستان - آمریکا ابراز نارضایتی کردند.

تظاهرکنندگان تأکید کردند که این جنایت‌ها و کشتارها هرگز بی‌محاکمه نخواهد بود و عاملان آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.

آن‌ها همچنین تأکید کردند که مردم یمن هرگز در برابر گروه‌های متجاوز به زانو در نمی‌آیند و به آن‌ها اجازه اجرایی کردن طرح‌ها و توطئه‌هایشان را نخواهند داد بلکه همواره علیه طغیانگران و متکبران بپا خواهند خاست و الگوی پایداری و ثبات خواهند شد.

تظاهرات ضد آمریکایی - سعودی یمنی‌ها

شرکت کنندگان در این تظاهرات آمریکا و شرکایش را مسئول کشتار و ویرانگری در یمن دانستند و تاکید کردند که باید به دلیل کشتار مردم یمن محاکمه شوند.

تظاهرات ضد آمریکایی - سعودی یمنی‌ها

مردم یمن اعلام کردند که آمریکا همان طرفی است که ائتلاف متجاوز را علیه یمن رهبری می‌کند.

در بیانیه صادره از سوی تظاهرکنندگان، از پیروز‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های جنگ علیه ائتلاف متجاوز سعودی تقدیر شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تظاهرات حمایت از مسجد الاقصی در صنعاء