معاون رئیس جمهور به تماشای نمایش «دیوان غربی - شرقی» نشست


معاون رئیس جمهور به تماشای نمایش «دیوان غربی - شرقی» نشستمهر/ معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست جمعه سی ام بهمن ماه به دیدن نمایش «دیوان غربی شرقی» در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر نشست.
معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به همراه پریسا مقتدی رییس مجموعه تئاتر شهر، جمعه شب سی ام بهمن ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «دیوان غربی - شرقی« به کارگردانی محسن حسینی در تالار چهارسو دیدن کرد.
ابتکار بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی با تشکر از گروه اجرایی بیان کرد: این اثر نمایشی در متن خود تلاش کرد تا ضمن ایجاد پیوند میان آثار گوته و حافظ به موضوع گفتگوی تمدن ها نیز اشارات ارزشمندی داشته باشد و من امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که این نمایش بعد از اجرای عمومی در تئاتر شهر شرایط اجرا در کشورهای دیگر را نیز به دست بیاورد چرا که چنین آثاری می توانند نماینده بسیار خوبی از ایران برای معرفی فرهنگ و هنر این سرزمین باشند.
نمایش «دیوان غربی - شرقی» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با بازی رویا نونهالی، روزبه مهر، مروارید مهر، الناز تاریخی، فاطمه صارمی، لیدا فتح اللهی، سپیده صیفوری، آرام خلخالی، لیلی جنیدی، مرجان صادقی، روجا جعفریان و محسن حسینی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
نشست خبری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور