کنسرت کاوه یغمایی چرا از جدول جشنواره موسیقی فجر حذف شد؟


کنسرت کاوه یغمایی چرا از جدول جشنواره موسیقی فجر حذف شد؟باشگاه خبرنگاران/ کنسرت «کاوه یغمایی» از جشنواره موسیقی فجر از جدول زمان‌بندی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر حذف شده است.
کنسرت «کاوه یغمایی» از جشنواره موسیقی فجر از جدول زمان‌بندی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر حذف شده است.

کاوه یغمایی که قرار بود شامگاه 25 بهمن‌ماه امسال در سالن نمایشگاه بین‌المللی میلاد بعد از 10 سال سکوت به روی صحنه برود، به دلایل نامشخص از جشنواره کنار گذاشته شده است. بدون شک یکی از کنسرت‌هایی که در آغاز فروش بلیط‌های جشنواره مورد استقبال شدید مخاطبان قرار گرفت کنسرت یغمایی بود و این امر نشان از لحظه شماری بسیاری از مخاطبان موسیقی راک است که در این دوره از جشنواره با سیاست‌گذاری‌های جدید در جشنواره موسیقی و در کنار باقی سبک‌های موسیقی حضور دارد.

قبل از ارائه جدول زمان‌بندی حضور یغمایی همواره در هاله‌ای از ابهام بود که در نهایت تصمیم به اجرا گرفته شد؛ اما طبق شنیده‌های ما این کنسرت در 48 ساعت اخیر لغو شده و هنوز اطلاعات دقیق از این تصمیم تعجب برانگیز ستاد جشنواره موسیقی فجر در دست نیست.

حال سوال اصلی اینجاست؛ با توجه به این‌که کاوه یغمایی چندی پیش با تمرین برای اجرای دو سانس برنامه با حضور هنرمندانی نظیر همایون نصیری، هومن غفاری، مسعود همایونی، آرین کشیشی و... آغاز کرده است، خودش تصمیم به لغو این اجرا را گرفته یا تحمیلی بوده از سمت مدیران جشنواره؟!

یغمایی هنوز هیچ‌گونه اظهار رسمی در خصوص این موضوع نداشته و قرار است ظهر امروز با حضور در جمع رسانه‌ها در تالار وحدت قرار است لغو اجرا را مشخص سازد.

گفتنی است کاوه یغمایی در طول سال ها فعالیت در حوزه‌ی موسیقی علاوه بر همکاری با هنرمندان مختلف در آلبوم‌های موسیقی متنوع به عنوان آهنگساز، نوازنده گیتار، فلوت، کیبورد، درامز و پرکاشن حضور داشته و اولین آبوم خود را در سال 1382 به نام « مترسک» و بعد از آن در سال 86 آلبوم موسیقی «سکوت سرد» رامنتشر کرد.

وی پس از برگشت به ایران در طی 4 سال اخیر بارها برای اخذ مجوز رسمی برای اجرای صحنه‌ای اقدام کرده، اما در نتیجه کار موفق نبوده و ناکام مانده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کنسرت علی اصحابی در جشنواره موسیقی فجر