ژیلا صادقی: سال گذشته برنامه تحویل سال من میهمانان متفاوت‌تری از «احسان علیخانی» داشت


ژیلا صادقی: سال گذشته برنامه تحویل سال من میهمانان متفاوت‌تری از «احسان علیخانی» داشتمیزان/ ژیلا صادقی گفت: سال گذشته برنامه تحویل سال شبکه 5 یکی از برنامه های موفق بود به طوری که می توانم بگویم برنامه احسان علیخانی به این دلیل که برنامه یکدستی بود با اختلاف آرای کم، رتبه اول را کسب کرد.
سال گذشته برنامه تحویل سال من میهمانان متفاوت تری از ژیلا صادقی مجری برنامه های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: برنامه" سالی نو " ویژه تحویل سال با اجرای من از شبکه 5 به روی آنتن می رود و یک شب قبل از تحویل سال از ساعت 19:00 تا 24:00 برنامه خواهیم داشت.
وی افزود: در روز سال تحویل هم از ساعت 6:00 صبح تا 12:00 ظهر به اجرا خواهم پرداخت این را هم باید بگویم که "سالی نو" تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت.
این مجری با اشاره به برنامه تحویل سال گذشته اش ادامه داد: سال گذشته با وجود اینکه سه سال از اجرای رسانه ای دور بودم برنامه سال تحویل را اجرا کردم. جالب اینجا است که تحویل سال با ایام فاطمیه تداخل پیدا کرده بود و از طرفی باید غمگینی این ایام را در برنامه حفظ و از طرفی دیگر شادی تحویل سال را ایجاد می کردم به همین دلیل فشار کار زیاد بود اما استرس نداشتم. اصلا از نظر من تعریف استرس یعنی تجربه کم در اجرا است.
وی افزود: من بعد از سه سال که از فضای اجرا دور بودم، برنامه تحویل سال را اجرا کردم و باید بگویم سه روز قبل از سال تحویل به ایران آمدم؛ زیرا پیش از آن در آمریکا بودم و این امر باعث شده بود ساعت خواب من به هم بریزد و باید این موضوع را هماهنگ می کردم. زیرا یک تیم چهار ماه کار کرده بودند و نتیجه نهایی زحمات آنها را من ارائه می دادم و این برای من مسئولیت سنگینی بود.
صادقی ادامه داد: سال گذشته برنامه تحویل سال شبکه 5 یکی از برنامه های موفق بود به طوری که می توانم بگویم برنامه احسان علیخانی به این دلیل که برنامه یکدستی بود با اختلاف آرای کم، رتبه اول را کسب کرد.
وی ادامه داد: میهمانان من میهمانان متفاوتی بودند، به طوری که من باید با ادبیات مختلف و فضاهای متفاوتی با آنها صحبت می کردم اما میهمانان احسان علیخانی یک دست بودند.
این مجری خاطر نشان کرد: به نظرم بعد از سه سال دوری ناحق از تلویزیون، برنامه سال گذشته ما برنامه موفقی بود از همین طریق می‌خواهم سال نو را به همه هموطنانم تبریک بگویم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
خنده احسان علیخانی در ویژه برنامه تحویل سال 89