آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



غذای اصلی/ نودل و تن ماهی را امتحان کردید؟


غذای اصلی/ نودل و تن ماهی را امتحان کردید؟گردالی/ خوراکی پیشنهادی امروز ما که می توانید آن را در یک برنامه کمپینگ امتحان کنید، حاصل خلاقیت های یک برنامه طبیعتگردی است که در آن با ترکیب کردن مواد مختلف به مزه های خوبی رسیدیم. شما هم اگر دوست داشتید، یک بار این غذا را امتحان کنید و ببینید شما هم مثل ما عاشق آن می شوید یا نه.
درست کردن این غذا در یک روز کوهنوردی اتفاق افتاد که ما حتی آب آشامیدنی هم برای نوشیدن نداشتیم و مجبور شدیم از برف های تمیز اطراف جمع کرده و روی حرارت آتش آب کنیم.
اول برف را روی آتش گذاشتیم و بعد از اینکه آب شد، دو بسته نودل به آن اضافه کردیم. آن را به قدری روی حرارت آتش گذاشتیم تا آب به نقظه جوش برسد. سپس تن ماهی را به آن اضافه کرده و هم زدیم. کمی فلفل دلمه ای به همراه داشتیم که قبل تر آن را روی چوب کبابی کرده بودیم و اضافه کردن اینها به مخلوط نودل و تن مزه خوبی به آن اضافه کرد.
این غذا یکی از راحت ترین خوراکی هایی است که می توانید در یک برنامه کمپینگ برای خود درست کنید و بیشتر از همه در هوای سرد می چسبد!


منبع: گردالی


ویدیو مرتبط :
How To Make Shrimp Chow Mein - آموزش درست کردن غذای چینی نودل و میگو