آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



هنرنمایی با آب نبات چوبی


هنرنمایی با آب نبات چوبیایران کوک/ چی لازم دارم:
شکر 2 لیوان . آب 1 لیوان . اسانس و رنگ خوراکی چند قطره . چوب ابنبات چند عدد
چه جوری درست میشه:
شکر و اب را داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید ، هم بزنید تا شکر حل شود و اب شروع به جوشیدن کند سپس چند قطره اسانس و رنگ خوراکی مورد علاقه تان را اضافه کنید.
در این مرحله ابنبات را امتحان کنید ، چند قطره از ابنبات داخل اب سرد بیندازید اگر بافت ابنبات شکننده شد یعنی اماده است اما اکر در آب حل شد یعنی باز هم باید روی حرارت همزده شود.
ته سینی کاغذ روغنی قرار دهید ، چوب ابنبات را روی کاغذ بگذارید و برای مغز آبنبات هم از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید ( انواع مغزها ، برش های نازک میوه و … ) ، با قاشق به ارامی از مایه ابنبات روی مغز ابنبات بریزید ( این کار را به آرامی انجام دهید تا شکل دایره کامل شود ) ، میتوانید از قالب ابنبات هم استفاده کنید.
پس از اینکه ابنبات خنک شد از قالب یا کاغذ جدا کنید ، برای نگهداری ابنبات را داخل بسته های نایلونی بسته بندی کنید و در دمای اتاق قرار دهید.




منبع: ایران کوک


ویدیو مرتبط :
ویژگی های جدید اندروید 5 آب نبات چوبی