آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه


برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوهمهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.
هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم خرداد به عنوان هفته میراث فرهنگی نامگذاری شده که به همین مناسبت برنامه هایی در سطح شهرستان پاوه اجرا خواهد شد.
وی از برگزاری جشنواره پخت غذاهای محلی در همین راستا خبر داد و افزود: این جشنواره روز ۳۰ اردیبشهت در پارک «شیوسر» شهر باینگان برگزار خواهد شد.
شریفی از همکاری و مشارکت بانوان باینگانی و همچنین گروه نیک اندیشان در برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: در پایان جوایزی به نفرات برتر این جشنواره اهدا خواهد شد.
مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه در ادامه برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را از دیگر برنامه های هفته میراث فرهنگی در شهرستان پاوه عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه نیز در محل موزه مردم شناسی شهرستان برپا خواهد شد در طول هفته مذکور آماده بازدید علاقه مندان است.
شریفی برگزاری برنامه های هفته میراث فرهنگی را در راستای معرفی هر چه بیشتر پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان برشمرد و گفت: برگزاری برنامه های بومی و محلی و همچنین صعود به ارتفاعات با حضور و همکاری دوستداران محیط زیست نیز طی هفته مذکور در پاوه انجام خواهد شد.





منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
برپایی بسیار پرشور جشنواره غذا به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری