نیلوفر خوش خلق: سریال «نفس گرم» بیان واقعیت‌های زندگی است


  X  

نیلوفر خوش خلق: سریال «نفس گرم» بیان واقعیت‌های زندگی است

باشگاه خبرنگاران/ نیلوفر خوش خلق بازیگر سریال «نفس گرم» در خصوص ویژگی‌های نقش خود گفت: نقش «فروغ» نمایانگر قشری از جامعه است که در طول زندگی خود سختی‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند و مایلند تا روی پای خود ایستاده و مستقل باشند.
وی افزود: من تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا آنجایی که بتوانم با این قشر همذات‌پنداری کرده و به مردمم بگویم که می‌توان با این سختی‌ها هم کنار آمد.
خوش‌خلق اظهار داشت: همکاری با آقای عسگر‌پور آنقدر خوب بود که می‌خواهم فقط با او کار کنم. من تا به حال با بسیاری از همکاران ایشان کار کرده‌ام که تجربه بسیار خوبی هم بوده‌اند. اما همکاری با عسگر‌پور برایم به یاد ماندنی خواهد بود.
وی بیان کرد: آرامش حاکم در کار و پشت صحنه «نفس گرم»، باعث شد تا مردم از این نقش استقبال کرده و «فروغ» دیده شود. کارگردان، عوامل پشت صحنه و خانم رنگرزان از جمله کسانی بودند که کمک‌های فراوانی به من کردند. من با گروهی کار کردم که پر از آرامش بودند و این عامل مهمترین و بزرگترین خواسته هر بازیگری است.
بازیگر فیلم سینمایی «مانی و ندا» ادامه داد: خصوصیات همه افراد در «نفس گرم» و داستان خیلی خوب بود و آقای عسگر‌پور به همه چیز توجه داشتند. در واقع همه موارد زیر ذره‌بین بود.
وی در خصوص بازخورد تماشاچیان از مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» بیان کرد: استقبال بسیار خوب بوده است. من خدا را شکر می‌کنم. مردم بسیار سریال را دوست دارند. به عقیده من این بارخورد‌های خوب به دلیل نیت خوبی است که پشت این کار وجود داشته است.
وی خاطرنشان کرد: داستان «نفس گرم» قصه متفاوتی را روایت کرده است. تاکنون به این موضوع با این نگاه و نگرش پرداخته نشده بود. ما در این کار واقعیت زندگی و زنانگی را بیان کردیم.
خوش خلق در پایان بیان کرد: امیدوارم هر کسی که قصد ساخت فیلم و سریال را دارد، به فضای پشت صحنه توجه کافی و ویژه داشته و آن را تبدیل به مکانی کنند که آرامش همه عوامل از جمله کارگردان، هنرپیشه‌ها و... حفظ شود؛ چرا که در این صورت انعکاس قابل قبولی را در کار شاهد خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
امین حیایی و نیلوفر خوش خلق